لالایی مادران سرزمین ما «مرگ بر آمریکا» است

تعدادی از دانشجویان پیرو خط امام استان فارس، در نامه‌ای خطاب به وزیر امور خارجه آمریکا تهدید ایران به جنگ را بشارت برای مردان انقلابی و مومن جهان دانستند و گفتند: لالایی مادران سرزمین ما مرگ بر آمریکاست.

لالایی مادران سرزمین ما «مرگ بر آمریکا» است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس، تعدادی از دانشجویان پیرو خط امام استان فارس در نامه‌ای خطاب به وزیر امور خارجه آمریکا تهدید ایران به جنگ را بشارت برای مردان انقلابی و مومن جهان دانستند.

متن کامل این نامه بدین شرح است:

“جناب آقای خود گنده پندار با تمدن چند صد ساله!

شما که فتح الفتوحتان کودک‌کشی، زدن موشک به هواپیماهای مسافربری، حمایت از همجنس‌بازی است و تاریخ چند صد ساله کثیفتان آغشته به خون میلیون‌ها انسان بی‌گناه در سراسر دنیا است، خواه از جناح فیل باشید یا الاغ؛ در قاموس مردانگی نمی‌گنجید و مخاطب کلام ما نیستید.

جبر روزگار است که ما را به همکلامی با نامردان مجبور کرده‌است؛ لکن امیدواریم دچار توهم نشوید و فکر نکنید که داخل آدم هستید!

اما بعد…

ما جوانان ایران اسلامی در کنار پیشکسوتان جهاد و شهادت به تاسی از مقتدایمان امام روح الله، اعلام می‌کنیم که راه‌سازش پذیری بین ظلم و کفر وجود نخواهد داشت، ما به عنوان پرچم‌دار عزت‌مند تقابلِ مستضعف و مستکبر، حتی یک لحظه هم از آرمان‌ها و شعارهای خود کوتاه نخواهیم آمد.

ما پرچم داران شعار لبیک یا حسین، اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار ببرند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتشمان بسوزانند، اگر زن، فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگانمان به اسارت و غارت برند هرگز امان نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم.

ما به فضل الهی ابر قدرت‌ها را به خاک مذلت می‌کشانیم و به دولت مستکبر، غارتگر و گردن‌کش آمریکا خواهیم گفت که ای آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر!

اگر دیروز و در سال‌های دفاع و مبارزه توانستیم با دست خالی و سلاح ایمان، هیمنه استکبار را بشکنیم و از آمریکا نترسیم، امروز هم، در کنار پیشرفت های مهم، در عرصه های علمی، نظامی و صنعتی، باز هم با سلاح ایمان گردن مستکبرینِ گردن کش را خواهیم شکست.

ما فرزندان خمینی کبیر تحت فرمان ولی‌الامر خود امام سیدعلی، بر اساس‏ قانون اساسی مملکت ۲۵۰ هزار شهید، نفی‏ هرگونه‏ سلطه‏ جویی‏ و سلطه‏‌پذیری‏، حفظ استقلال همه‏ جانبه‏ و تمامیت‏ ارضی‏ کشور، دفاع‏ از حقوق‏ همه‏ مسلمانان‏ و عدم‏ تعهد در برابر قدرت‏های‏ سلطه‏ گر عمل می‌کنیم و سعادت انسان در کل جامعه بشری را آرمان خود می‌دانیم و از هیچ تنشی در راه رسیدن به این آرمان نمی‌هراسیم و اعلام می‌کنیم که جنگ حق و باطل، جنگ فقر و غنا، جنگ استضعاف و استکبار، جنگ پابرهنه ها و مرفهین بی درد شروع شده است و از خدا می‌خواهیم که این قدرت را به ما ارزانی دارد که نه تنها از کعبه مسلمین، که از کلیساهای جهان نیز ناقوس مرگ آمریکا را به صدا درآوریم.

ما مستضعفان جهان مفتخریم به اینکه دشمنانمان، آنان که دشمنان خدای بزرگ، قرآن کریم و اسلام عزیزند، درندگانی هستند که از هیچ جنایت و خیانتی برای مقاصد شوم و جنایتکارانه خود دست نمی‌کشند که در رأس آن آمریکا این تروریست بالذات دولتی است که سرتاسر جهان را به آتش کشیده‌است.

ما و ملت‌های مظلوم دنیا مفتخریم که رسانه‌های گروهی و دستگاه‌های تبلیغات جهانی، ما و همه مظلومان جهان را به هر جنایت و خیانتی که ابر قدرت های جنایتکار دستور می‌دهند، متهم کنند. کدام افتخار بالاتر و والاتر از اینکه آمریکا با همه ادعاهایش با همه ساز و برگ های جنگی اش و آن همه دولت های سر سپرده‌اش و به دست داشتن ثروت‌های بی پایان ملت های مظلوم و عقب افتاده و در دست داشتن رسانه‌های گروهی در مقابل ملت غیور ایران و کشور حضرت بقیه الله اروحنا لمقدمه الفدا آنچنان وامانده و رسوا شده‌است که نمی‌داند به که متوسل شود و رو به هر کسی می ‌داند جواب رد می‌شنود؟!

اقای کری به رسم گاو بازی خودت؛ به هنگام باختن قافیه؛ دست به اسلحه بردی غافل از اینکه خواستی تهدید کنی، اما بشارت دادی! ما بی‌صبرانه مشتاقیم قوی ترین رؤیای مردان مؤمن و انقلابی در سراسر جهان را با اسم رمز «وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ» تحقق ببخشیم و رژیم نجس و حرامزاده صهیونیستی این غده سرطانی و سگ نگهبانتان را یکبار برای همیشه از صحنه روزگار محو کنیم و به تبع آن در کنار برادران آزادی خواه‌مان در سراسر جهان؛ دولت‌های یک درصدی چپاول گر را سرنگون کنیم و بدانید که  لالایی مادران سرزمین ۲۵۰ هزار شهیدی‌ما، مرگ بر آمریکا است.

از خدا می‌خواهیم که به ما توفیق دهد تا پرچم لااله الاالله را بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری به اهتزاز درآوریم و شعار لا شرقی و لاغربی را عالم گیر کنیم.”

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه