رئیس هیئت فوتبال گیلان در گفتگو با 8دی:

همدلی سپیدرود با هوادارانش موجب پیروزی شد/ این موفقیت را به خانواده شهدای مدافع حرم تقدیم می کنیم

رئیس هیئت فوتبال گیلان همدلی سپیدرود با هواداران و کادر فنی را عاملی پیروزی این تیم برشمرد و گفت: این موفقیت را به خانواده های شهدای مدافع حرم تقدیم می کنیم.

همدلی سپیدرود با هوادارانش موجب پیروزی شد/ این موفقیت را به خانواده شهدای مدافع حرم تقدیم می کنیم

قربانعلی الماسخاله در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با بیان اینکه همت و همدلی عامل موفقیت تیم سپیدرود رشت بوده، اظهار داشت: ابتدا خدا خواسته تا تیم سپید رود به لیگ برتر راه پیدا کند ثانیا با همت و وحدت بازیکنان تیم سپیدرود و کادر فنی بوده که امروز شاهد غرور این تیم در بین هم شهریان گیلانی هستیم.

وی به وحدت بازیکنان سپیدرود با کادر فنی اشاره کرد و افزود: وحدت رویه بین بازیکنان تیم سپیدرود و کار فنی و مخصوصا سرمربی تیم بسیار خوب است و همین امر موجب شده تا تیم سپید رود فعلا به این مقطع از رشد برسد.

رئیس هیئت فوتبال استان گیلان با بیان اینکه ما سعی کرده ایم تیم سپیدرود را تاجایی که می توانیم حمایت و همراهی کنیم تا جایگاه خود را در فوتبال پیدا کند، گفت: ما باید صادقانه با تیم برخورد کنیم و حرفی را که می زنیم باید به آن عمل کنیم کما اینکه تاکنون نیز چنین بوده است.

الماسخاله با اشاره به این نکته که اگر سهم تیم از استان پول است به تیم می گوییم و اگر پولی نباشد نیز به تیم اعلام میکنیم، افزود: تاکنون با این تیم همچون یک رفیق رفتار شده است و سعی کرده ایم پولی که گرفته ایم را به مساوی بین تیم تزریق کنیم.

وی به شفافیت مالی هیئت فوتبال گیلان تاکید کرد و بیان داشت: تاکنون در توزیع پول و اعتبارات حمایتی به تیم سپیدرود ریالی جابجا نشده است و حق تیم تاجایی که بوده پرداخت شده است.

رئیس هیئت فوتبال گیلان حمایت تماشاگران و علاقه مندان به تیم سپیدرود را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: حمایت های مردم از سپیدرود بی نهایت بوده و هست و همیشه مردم در برد و باخت سپید رود در کنارش بوده اند.

الماسخاله با بیان اینکه در همه‌ی امور همدلی و همزبانی موثر است، ادامه داد: همدلی و همزبانی سپیدرود با هوادارانش موجب پبروزی آن شد.

رئیس هیئت فوتبال گیلان گفت: ورود تیم سپیدرود به لیگ برتر و این موفقیت بزرگ را به همه شهروندان گیلانی تبریک می گویم و این موفقیت بزرگ را به خانواده های شهدای مدافع حرم تقدیم می کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه