وزیر سابق اطلاعات در صومعه سرا:

منتفی شدن تهدیدات دشمن بعد از برجام دروغ است

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه برخی‌ها ادعای این را داشتند که جلوی تهدیدات دشمن را گرفته و از وقوع جنگ جلوگیری کرده‌اند گفت: ما هر موقع که از رسانه‌های مختلف اخبار را دنبال می‌کردیم همیشه گزینه نظامی دشمن روی میز بود و کشور را تهدید می‌کردند.

منتفی شدن تهدیدات دشمن بعد از برجام دروغ است

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی شامگاه سه‌شنبه در مصلی صومعه سرا با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز معلم اظهار داشت: درک اسلام ناب محمدی به‌معنای واقعی کلمه یکی از ویژگی‌های شهید مطهری نسبت به مباحث دین و اسلام است.

وی با بیان اینکه شهید مطهری پایبند به اسلام ناب بود، خاطرنشان کرد: نوع بیان شهید مطهری در همه آثار وی پاسخگوی همگان است و با وجود گذشت نزدیک به ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی، شبهات جدیدی در آن نمی‌توان یافت.

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: یکی از القائات دشمن عدم تطابق جمهوریت با اسلامیت بوده است و با وجود توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان برای ممانعت از حرکت انقلاب اسلامی، انقلاب در مسیر خود حرکت کرده است.

مصلحی با بیان اینکه رشد اسلام دلیلی بر راه‌اندازی و اشاعه اسلام هراسی است، ابراز داشت: دشمن می‌داند که اسلام هستی استکبار را هدف قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه استکبار به‌ویژه آمریکا در حال فروپاشی است، بیان داشت: با جستجو در اینترنت خواهیم دید که تنها ۱۳ میلیون مقاله توسط خود اندیشمندان و دانشگاهیان آمریکایی درباره فروپاشی آمریکا نگاشته شده است و خود بر این فروپاشی واقفند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه ولایتمداری ملت ایران توطئه‌های کشورهای دیگر را همواره خنثی می‌کند، افزود: دشمن به روش‌های مختلف در تلاش برای دور کردن ملت ایران از عرصه‌ها است اما انقلاب در حال حرکت در مسیر خود است.

مصلحی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع کارگران اظهار داشت: برخی‌ها مدعی هستند که ما جلوی جنگ را گرفته‌ایم در صورتی که حضور پررنگ مردم در صحنه‌ها موجب حفظ نظام و انقلاب شده است.

وی با اشاره به اینکه برخی‌ها ادعای این را داشتند که جلوی تهدیدات دشمن را گرفته و از وقوع جنگ جلوگیری کرده‌اند، افزود: ما هر موقع که از رسانه‌های مختلف اخبار را دنبال می‌کردیم همیشه گزینه نظامی دشمن روی میز بود و کشور را تهدید می‌کردند پس چگونه جلوی تهدیدات دشمن را گرفتید.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه یکی از اهداف دشمن خدشه وارد کردن به ولایت‌مداری مردم ایران است، تصریح کرد: ملت ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و پای کار ولایتشان هستند و هیچگاه کوتاه نخواهند آمد.

وی با اشاره به اینکه هدف دشمن از تهدیدات، ایجاد  ترس و وحشت در میان مردم است، افزود: دشمنان می‌خواهند با ایجاد ترس میان مردم، ملت را در انتخابات پیش رو دچار اشتباه محاسباتی کرده و در انتخاب فرد اصلح و ولایت‌مدار دچار اشتباه شوند.

مصلحی تصریح کرد: یک عده در کشور در ولایتمداری، ولایتمدار اروپا و آمریکا هستند و سعی بر دو قطبی کردن کشور دارند یعنی یک عده خواهان جنگ و  عده‌ای دیگر خواهان صلح هستند و خود را نجات دهنده کشور و مانع از جنگ می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی با صدام که در واقع با دنیای استکبار بود تنها کشورهای حوزه خلیج فارس نظیر عربستان، بحرین و قطر بیش از ۷۰ میلیارد دلار به صدام کمک کردند و عربستان به‌تنهایی ۴۰ میلیار به دولت عراق کمک رساند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه امنیت موجود در کشور حاصل خون شهدا است و برای داشتن این امنیت هزینه پرداخت کرده‌ایم، گفت: دشمن در بحث انتخابات ایران دو طراحی بزرگ منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای را ترسیم کرده است.

مصلحی افزود: در بحث منطقه‌ای کشور عربستان و تکفیری‌ها با سرمایه‌گذاری سنگین در حال ناامن کردن فصلی کشور هستند و در بحث فرا منطقه‌ای، آمریکا و اروپا به‌شدت پای کارند و نخستین اقدام آنها نفوذ در دستگاه‌های حاکمیتی نظام است.

وی با اشاره به اینکه امروزه یکی از روش‌های دشمن برای رسیدن به اهداف خود ابزار تحریم و دروغ است، اذعان داشت: ۳۰ درصد مشکلات اقتصادی ما به تحریم برمی‌گردد و مابقی مرتبط با تحریم‌ها نیست‌.

وزیر سابق اطلاعات خاطرنشان کرد: ورود ماشین‌های آخرین سیستم به کشور نشان دهنده دروغ و مانور دشمن است و براساس مصاحبه وزیر صنعت در سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار خودرو وارد کشور شده است.

وی با تاکید بر اینکه می‌توان هزینه وارد کردن خودروهای آخرین سیستم را صرف خرید مواد اولیه کارخانجات کشور که در حال تعطیلی هستند کرد، افزود: نقدینگی در کشور ما در ۲ الی ۳ سال گذشته نزدیک به ۴ برابر شده است که این اتفاق از یک جهت فرصت و از جهتی دیگر تهدید به‌شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه تمام تاکید رهبری تکیه بر توان داخل است، گفت: برخی از افراد داخل چشمشان به سوی امریکا و اروپا است اما باید فرمایشات رهبری را محوریت قرار داده و به‌گونه‌ای حرکت کنیم که در مسیر امامت و ولایت قرار بگیریم و از تهدیدات دشمنان هراس نداشته و با انتخاب نیروی ارزشی ولایت‌مدار در انتخابات از انقلاب محافظت کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه