همراه با انتخابات 96؛

تصاویر استقبال از ابراهیم رئیسی در سنندج

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی عصر امروز در ادامه سفرهای تبلیغات انتخاباتی اش وارد شهر سنندج در استان کردستان شد.

تصاویر استقبال از ابراهیم رئیسی در سنندج

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی عصر امروز در ادامه سفرهای تبلیغات انتخاباتی اش وارد شهر سنندج در استان کردستان شد و مورد استقبال مردم این شهر قرار گرفت.

حجت الاسلام رئیسی درجمع پرشور مردم سنندج گفت: باید به فساد حساس بود. من بارها گفته‌ام که اولین مدعی فساد در کشور باید شخص رئیس دولت باشد. همه مدیران مدعی باشند؛ نه اینکه روزنامه‌ها هر روز خبر بدهند. اگر یک استاد یا دانشجو تذکری داد باید قدر او را دانست نه اینکه با او برخورد کنیم. انتقاد اصل مهم اصلاح نظام اداری کشور است.

وی افزود: ما معتقدیم سامانه جامع اطلاعاتی با حضور بانک‌ها، گمرک و بخش بازرگانی ایجاد شود و آن وقت کسی جرئت فساد را نخواهد داشت. نمی‌دانم چه مزاحمتی برای برخی دارد که تاکنون انجام نشده است.

رئیسی ادامه داد: چرا مزایده‌ها پشت ویترین شیشه‌ای قرار نمی‌گیرد. موضوع امنیتی نیست که مشکل داشته لاشد. محرمانه بودن قراردادها و پنهانکاری آنها فقط فساد به‌بار می‌آورد.

این نامزد ریاست جمهوری گفت: صنایع تبدیلی در استان کردستان باید مورد توجه قرار بگیرد. به جای خام فروشی باید در استان‌ها پالایشگاه ایجاد شود تا ارزش افزوده تولید و درآمد زیادی نصیب آنها شود. آقایان می‌گویند نشدنی است در حالیکه با همین منابع کشور شدنی است.

وی ادامه داد: اتحادیه اروپا پنجاه درصد تولید ناخالص ملی خود را بر مبنای صنایع و مشاغل دریا قرار داده در حالی‌که سهم ما دو درصد است. نمی‌دانم کم‌کاری و غفلت زدگی چرا به وجود آمده و این وضعیت حتما می‌تواند به نفع مردم تغییر کند.

رئیسی افزود: شیعه و سنی نداریم و همه “ما” هستیم. خط‌کشی نداریم. سنی و شیعه و ترک کرد و عرب همه در کشور نقش دارند و سهم کردها در مدیریت باید مانند سایر بخش‌ها وجود داشته باشد. حقوق شهروندی چند بار نوشته شده و ما فکر می‌کنیم اصل اقدام و عمل است. مشکل ما رونمایی کردن است یا اقدام و عمل؟

وی گفت: کارهای اقتصادی در هر اقلیم تفاوت دارد. کردستان قطب معدن و کشاورزی است و اگر منابع درست مدیریت می شد این همه بیکار نداشتیم. شهروند درجه یک و دو نداریم و همه باید به اقتضای عدالت از امکانات کشور استفاده کنند.

استقبال علمای اهل سنت از حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در ورودی سنندج

 

..

 

 

در حال به روز رسانی …

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه