حمایت مادی از ایده‌های نو در برنامه‌های دهه فجر

معاون سیاسی، امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان به دنبال اجرای برنامه‌های نو و ماندگار در دهه فجر باشند، گفت: از ایده‌های نو در برنامه‌های دهه فجر حمایت مادی می‌شود.

حمایت مادی از ایده‌های نو در برنامه‌های دهه فجر

به گزارش ۸دی به نقل از شبستان، محمد اکبرزاده، معاون سیاسی، امنیتی استانداری گیلان امروز(۱۸ شهریور) در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر که در استانداری گیلان برگزار شد، گفت: جریان‌های اخیر در سوریه و مقاومت حزب الله جریان روز ماست و این‌ها برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است. 

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی منطقه جدا از انقلاب اسلامی ایران نیست، افزود: ستون‌های محکم انقلاب اسلامی ایران را باید بازشناسی کنیم و دهه فجر فرصت مناسب برای انجام این کار است

اکبرزاده با تاکید بر تدوین نقشه راهی در برگزاری مناسب دهه فجر با توجه به نقاط قوت استان اظهار کرد: باید در برنامه ریزی دهه فجر، رهنمودهای مقام معظم رهبری نقشه راه همه کمیته‌های دهه فجر استان باشد زیرا فرمایشات مقام معظم رهبری سند غنی و بالادستی است که به بهره‌گیری از آن می‌توان نوآوری ایجاد کرد.

وی ادامه داد: دستگاه‌ها با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری، برنامه‌های پیشنهادی، نوآوری‌ها و ایده‌های خود را تا نیمه مهرماه به ستاد دهه فجر استان اعلام کنند.
معاون سیاسی، امنیتی استانداری گیلان بر برنامه‌ریزی کیفی و محتوایی در اجرای برنامه‌های شاخص و ماندگار در استان تاکید و بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان بدنبال اجرای برنامه‌های نو و ماندگار با توجه به شرایط روز باشند.

وی با بیان اینکه ایده‌های نو حمایت مادی شده و ضمانت اجرایی دارند، اذعان کرد: برنامه‌های سال جاری باید با کیفیت‌تر از سال گذشته برگزار شود.

در ادامه این جلسه عزیز پورعزیزی، مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به عملکرد مطلوب ستاد دهه فجر استان و کسب رتبه نخست در کشور طی سال گذشته، گفت: ابتکار، نوآوری و خلاقیت در اجرای برنامه‎های دهه فجر امسال باید مورد توجه همه کمیته‌ها باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه