سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت:

سپیدرود یک گام تا لیگ برتر فاصله دارد/ جشن صعود را در ورزشگاه عضدی می‌گیریم

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: سپیدرود تنها یک گام تا صعود به لیگ برتر فاصله دارد و بازی امروز مقابل نساجی قائم‌شهر می‌تواند تجربه این صعود را نصیب تیم ما کند.

سپیدرود یک گام تا لیگ برتر فاصله دارد/ جشن صعود را در ورزشگاه عضدی می‌گیریم

به گزارش ۸دی، علی نظرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به موقعیت بسیار حساس تیم سپیدرود در آستانه صعود به لیگ برتر اظهار کرد: تنها یک بازی باقی‌مانده که ما را با کمک هواداران به لیگ برتر برساند.

وی درباره قرار گرفتن در مقابل نساجی قائم‌شهر در رشت تصریح کرد: سپیدرود تاکنون تجربه حضور در رقابت‌های لیگ برتر را نداشته و تنها یک گام تا این صعود فاصله است و بازی امروز می‌تواند این تجربه را  نصیب تیم سپیدرود کند.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه تنها یک همت جمعی بازیکنان نیاز است به لیگ برتر صعود کنیم، گفت: امیدواریم امروز همراه با تماشاگران همیشه همراه سپیدرود بتوانیم جشن صعود به لیگ برتر را در ورزشگاه شهید عضدی رشت بگیریم.

به گزارش فارس، دیدار تیم‌های فوتبال سپیدرود رشت و نساجی قائم‌شهر در هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول عصر امروز در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می‌شود ضمن اینکه سپیدرود رشت اکنون ۵۸ امتیاز دارد و پس از تیم پارس جنوبی جم در مکان دوم جدول لیگ دسته اول  است و اگر  در مقابل تیم مازندرانی به پیروزی برسد به لیگ برتر صعود می‌کند و جشن صعود را در ورزشگاه عضدی رشت می‌گیرد.

قضاوت این دیدار با علیرضا فغانی بود که به دلیل مصدومیت این داور به محمدرضا اکبریان سپرده شد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده گیلان نیز در ورزشگاه شهید محمدی مسجد سلیمان میهمان نفت این شهر است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه