نماینده مردم رشت در مجلس:

مدافعان سران فتنه در بین مردم جایی ندارند/ برخی ها یادشان بیاید که سران فتنه به نظام و مردم خیانت کردند

نماینده مردم رشت گفت: با ایجاد این مشکلات خون هایی ریخته شده و فتنه ای ایجاد شد اما نظام نمی تواند در این رابطه از حق مردم بگذرد.

مدافعان سران فتنه در بین مردم جایی ندارند/ برخی ها یادشان بیاید که سران فتنه به نظام و مردم خیانت کردند

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» در مورد اظهار نظر جعفرزاده مبنی بر رفع حصر سران فتنه، اظهار کرد: جریان فتنه و منافقین در مقاطع زمانی به بدنه نظام جمهوری اسلامی آسیب رساندند.

وی با بیان اینکه با ایجاد این مشکلات خون هایی ریخته شده و فتنه ای ایجاد شده است، گفت: نظام نمی تواند در این رابطه از حق مردم بگذرد و نمی تواند با این افراد آشتی کند.

نماینده مردم رشت در مجلس با تأکید بر اینکه آقایانی که فتنه ۸۸ را به راه انداخته اند اگر فضا داشته باشند بازهم کارشان را ادامه می دهند، اضافه کرد: تکلیف نظام و مردم روشن است ولی آنها باید از مردم و مقام معظم رهبری عذرخواهی کنند.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه مدافعان رفع حصر سران فتنه بدانند این افراد بر ملت و نظام خیانت کرده اند، تصریح کرد: بدانند مدافعان جریان فتنه در بین مردم جایی ندارند و مردم آنها را در جمع خود راه نمی دهند.

وی افزود: سران فتنه به نظام آسیب رساندند و با سرریز شدن تحریم های سنگین و مشکلات، دشمنان ایران اسلامی رادر بحث تخریب نظام جمهوری اسلامی امیدوار کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
عباس زاده
اصحاب فتنه و اشخاص مرتبط با آنها به دنبال تسخیر شورای شهر رشت هستند از الان میتوان حدس زد درصورت حضور این افراد در جایگاه مدیریت شهری چه حوادث ناگواری رخ خواهد داد لازم است نیروهای ارزشی استان از وقوع این اتفاق های شوم ممانعت کنند
در حاشیه