صبح امروز؛

استاندار گیلان از کنار گذر تولم شهر بازدید کرد / کلنگ نهمین سد لاستیکی گیلان بر زمین زده شد

استاندار گیلان در سفر به شهرستان صومعه سرا از پروژه در حال ساخت کنار گذر تولم شهر بازدید کرد.

استاندار گیلان از کنار گذر تولم شهر بازدید کرد / کلنگ نهمین سد لاستیکی گیلان بر زمین زده شد

به گزارش ۸دی؛ محمدعلی نجفی در سفر به شهرستان صومعه سرا پس از حضور در مراسم کلنگ زنی سد لاستیکی تولم شهر از مراحل ساخت این کنار گذر نیز بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت کار این طرح مهم ترافیکی قرار گرفت.

بر اساس اعلام استانداری؛ کنار گذر تولم شهر به طول هزار و ۷۰۰ متر و عرض ۲۴ متر دارای سه دهنه‌ی پل ۹۰ متری است و برای ساخت آن در مدت ۲۴ ماه ۱۳۵ میلیارد ریال هزینه می‌شود .

نهمین سد لاستیکی گیلان کلنگ زنی شد

استاندار گیلان در مراسم کلنگ زنی آغاز عملیات اجرای نهمین سد لاستیکی گیلان در تولم شهر صومعه سرا گفت: ساخت سدهای لاستیکی تأثیر مهمی در بخش تأمین آب کشاورزی مناطق جلگه‌ای استان که با مشکل کم آبی مواجه می‌شوند را دارد.

وی افزود: ساخت سدهای لاستیکی در استان از تأکیدات رئیس جمهوری برای تأمین آب مطمئمن کشاورزی است و همچنین فرصت‌های مناسبی  را برای ایجاد موقعیت‌های گردشگری فراهم می کند.

نجفی ادامه داد:  بسیار خوشحالم که سدهای لاستیکی با جدیت در استان در حال انجام است. به یاری خداوند حمایت‌ها  لازم در  اجرای این طرح صورت خواهد گرفت .

استاندار گیلان افزود: این سد لاستیکی با حجم مخزن ذخیره‌ی آب ۱۱۵ هزار مترمکعب و قدرت تنظیم آب سالیانه ۱۸ میلیون مترمکعب بر روی رودخانه‌ی شاخرز تولم شهر ساخته خواهد شد.

به گفته نجفی برای اجرای این طرح به مدت ۱۸ ماه ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود و توسعه و بهبود آبیاری اراضی شالیزاری به وسعت هزار و ۶۶۰ هکتار از مهمترین اهداف ساخت سد لاستیکی تولم شهر است.

استاندار گیلان همچنین صبح امروز از چند پروژه عمرانی دیگر شهرستان صومعه سرا بازدید می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه