حجت الاسلام رئیسی در قزوین:

تصاویر سفر رئیسی به قزوین

سید ابراهیم رئیسی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سفرهای تبلیغاتی خود امروز وارد قزوین شد.

تصاویر سفر رئیسی به قزوین

به گزارش ۸دی، سید ابراهیم رئیسی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سفرهای تبلیغاتی خود امروز وارد قزوین شد. رئیسی پس از ادای احترام به شهدای این شهر وارد سالن شهید بابایی قزوین شد تا برای هوادارنش سخنرانی کند.

رئیسی همچنین امروز با حضور بر مزار آیت الله باریک بین، آیت الله زرآبادی و مرحوم کریمی راد به مقام علمی علمای این شهر ادای احترام کرد.

حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی، رئیس ستاد حجت الاسلام رییسی در استان قزوین در اجتماع حامیان رئیسی گفت: نظام جمهوری اسلامی ثابت کرده یک بچه یتیم، بدون پول و بدون حزب و گروه به مقامات عالیه در قوه قضاییه و خادمی علی بن موسی الرضا(ع) میرسد و ان شالله به جایگاه ریاست جمهوری تکیه خواهد زد.

وی افزود: آقای رئیسی در این صحنه میخواهد هزار فامیل را از بین ببرد، کسانی که خسته و فرسوده شده اند، امروز مناصب را گرفته‌اند، هر چه می توانند می‌خورند.
رئیسی آمده است این هزار فامیل را از هم گسست بدهد.

حجت الاسلام رئیسی نیز در اجتماع هوادارانش گفت: خوب می دانم که ابراز احساسات تعلق به شخص من ندارد؛ بلکه تعلق به انقلاب و نظام و امام خمینی دارد. تجلیل و تکریم شما مربوط به تکریم انقلاب است؛ وگرنه بنده طلبه ای هستم که به عنوان خادم پا به عرصه گذاشته ام.

وی افزود: نظام اسلامی، افتخارات زیادی دارد، هشت سال دفاع مقدس، تحولات منطقه، پیشرفت های علمی که با مدیریت جهادی به سامان رسیده و افتخاری برای کشور شده است. با همه این افتخارات شاهد وضعیت رضایت بخش اقتصادی و اجتماعی نیستیم و این وضعیت برای ملت قابل تحمل نیست. (تکبیر مردم)

رئیسی ادامه داد: قزوین قطب صنعتی است، در قزوین مراکز تولیدی مستقر است که بسیاری از آنها تعطیل شده است. نه تنها برای تحصیل کرده ها کار نیست، بلکه پدر خانواده هم احساس شرمندگی می کند.

وی افزود: ۴۱ درصد از شهرک های صنعتی که قابل اندازه گیری است تعطیل یا نیمه تعطیل است، به تعبیر وزیر صنعت ۵۰ درصد از صنعت کشور فعال است. رکود، عدم اشتغال و سایر شرایط فضای کسب و کار، مطلوب نیست. در بین جوانان تا ۲۹ درصد آمار بیکاری وجود دارد.

حجت الاسلام رئیسی گفت: سوال این است که آیا همین وضعیت را باید ادامه داد یا شرایط قابل تغییر است؟ ما منتقدین شرایط را قابل تغییر میدانیم. مردم خودشان توانمند هستند که بسیاری از مشکلات را حل کنند، و این جوانان می توانند گره گشای مشکلات اقتصادی کشور شود. بیگانگان کدام گرفتاری کشورهای دیگر را باز کردند که دومین آن ما باشیم. چشم داشتن به گره گشایی بیگانگان خطاست.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: گفتیم با توجه به قانون می توانیم یک میلیون شغل ایجاد می کنیم؛ عده ای تردید کردند و گفتند نمیتوانیم!  ما اعلام می کنیم امکان اشتغال میلیونی در هر سال را داریم. این سخن شعار است؟ مگر ۷۰۰ هزار میلیارد تومان خلق پول نشده، اگر نیمی از این آمار را خرج اشتغال می کردند ما مشکل بیکاری نداشتیم.

رئیسی افزود: نظام اسلامی، افتخارات زیادی دارد، هشت سال دفاع مقدس، تحولات منطقه، پیشرفت های علمی که با مدیریت جهادی به سامان رسیده و افتخاری برای کشور شده است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: از هر کارشناسی و استاد دانشگاهی که نسبت به ارقام و اطلاعات آگاه است بپرسید، “چرا ۴ سال کشور را معطل گذاشتید به امید اینکه دیگران از مشکلات ما گره گشایی کنند” امروز فرهنگیان عزیز با این شغل مبارک و مقدس، برای گرفتن وام مشکل دارند؛ اما عده ای چپاولگر کاری می کنند که سبب حیرت فرهنگیان شود.

رئیسی با بیان اینکه ۵۵۷ هزار نفر جوان منتظر دریافت وام ازدواج هستند گفت: اگر ۷۰۰ هزار میلیارد تومان درست مصرف می شد، چرا باید مشکل بیکاری و تعطیلی داشته باشیم؟

وی ادامه داد: باید در گام اول ضعف مدیریتی کشور برطرف شود، که برای گام اول در باید انتخابات درست حاضر شویم.(تکبیر مردم) به عنوان یک طلبه اعلام کردم رقیب دولت نیستم، رقیب دولت چهار سال عملکرد خود دولت است. (تکبیر مردم) بیابید جوانان را باور کنیم. هر عرصه ای عرصه باور به جوانان بود، آن عرصه عرصه خلاقیت نو آوری خواهد بود. آیا این آسیب های اجتماعی باید به همین ترتیب ادامه پیدا کند یا می شود با یک مدیریت جهادی و انقلابی، تمام مشکلات را برطرف کرد؟

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: بسیاری از کارمندان، افرادی صالح هستند. منتها رئیس دولت باید اولین مدعی فساد در کشور باشد. نظام اداری صالح و سالم می تواند در کشور نقش آفرین باشد، به دنبال ایجاد تحول در مدیریت اجرایی کشور هستیم. دولت اسلامی دولتی است که خواست امام شهدا و مردم است. دو راه برای خدمت به محرومان وجود دارد: یک راهش این است که به سرمایه سرمایه دارها اضافه کنیم که شاید مردم نگهبان و راننده تاکسی بشوند! ما این را قبول نداریم؛ باید تمامی فرصت های کشور در اختیار تمامی مردم ایران قرار بگیرد.

وی گفت: نگاه ما نگاه عدالت اجتماعی است، کسی با توسعه و پیشرفت مخالف نیست. اجرای عدالت اجتماعی یعنی اختلاف طبقاتی کمتر و کمتر باشد. اگر از یقه سفید هایی که فرار مالیاتی می کنند، مالیات گرفتید آن حساب است! خدا می داند کار دلنشین برای من خادمی امام رضا بود، اما مواجه شدن با مشکلات مردم، دیدن اشک چشم مادران، مشاهده فوق لیسانسهایی که کار ندارد، مرا به میدان رقابت انتخاباتی کشاند. اگر رای مردم به بنده تعلق گرفت، با تمام وجود برای گره گشایی کار مردم گام برمیداریم.

رئیسی ادامه داد: حاضر نیستم در این مسیر وامدار هیچ شخص و هیچ حزب و هیچ گروهی باشم. (تکبیر مردم) براساس آنچه وظیفه ام بود مطالبی را عرض کردم، تشخیص با ملت ایران است.

در حال به روز رسانی ….

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه