رئیس سازمان بودجه گیلان در افتتاح ستاد روحانی:

به روحانی رای می‌دهیم چون جلوی جنگ و خونریزی را گرفت /کاری کنیم فردای قیامت روحانی طلبکار ما نشود

محمدی گفت:باید این فرصت را به روحانی بدهیم. فردای قیامت طلبکار ما نشود که عجب بی وفایی شما بودید من شما را از جنگ نجات دادم.

به روحانی رای می‌دهیم چون جلوی جنگ و خونریزی را گرفت /کاری کنیم فردای قیامت روحانی طلبکار ما نشود

به گزارش ۸دی، به نقل از ماسال نیوز؛ کیوان محمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان عصر دیروز در افتتاحیه ستاد دکتر حسن روحانی در ماسال گفت: یکی از امتیازات انقلاب اسلامی همین برگزاری انتخابات است. در۴۰  سال اخیر ۴۰ انتخابات برگزار کرده ایم. ما در منطقه ای زندگی می‌کنیم که چنین ساختاری اصلا وجود ندارد. وقتی مقایسه می‌کنیم می‌بینم ما همسایه سوئیس نیستیم ما به قول معروف یک جنوب شهری دنیا هستیم. در این جنوب شهر دنیا توانسته ایم بخاطر تمدن کهنمان فضای این چنینی به وجود بیاوریم.

محمدی با طرح این سوال که «چرا باید به روحانی رای بدهیم»، اظهار داشت: مردم می پرسند روحانی چه گلی بر سر مملکت زده است؟ چه کاری کرده است؟ چه مشکلی را حل کرده است که ما باید به او رای بدهیم. اینجاست که مقداری به هم فکری هم نیاز داریم. واقعا چکار کرده که باید به او رای بدهیم؟

وی افزود: برای پاسخ به این سوال باید به ۱۲ سال قبل باز گردیم. کجا بودیم. آن زمان جامعه ما تصمیم گرفت که قدرت را در اختیار احمدی نژاد قرار دهد. اما الان تمام نیروهای سیاسی حتی اصولگرایان و طیف وسیعی متوجه شدند که اشتباه کردند و در سال ۸۸ اتفاقاتی افتاد که وقوف دارید. کشور کاملا به دست جریان احمدی نژاد افتاد و اتفاقاتی که ما بی بصیرت ها گمان می بردیم اتفاق افتاد. ما از اول جنس این آدم را خوب شناسایی کردیم و متوجه شدیم که این تهش چیست؟ ته ذهنیتش چیست؟ وقتی از امام زمان حرف می‌زند اعتقاد به امام زمان نیست. بلکه امام زمان را در مقابل نظام اسلامی مطرح می کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان در تشریح وضعیت کشور در سال ۹۲ گفت: در سال ۹۱ و ۹۲ قیمت دلار چند بود؟ ۱۰۰۰ تومان تقریبا. دفعتا قیمت دلار به ۳ هزار و خرده ای رسید و آن موقع که دولت روحانی مملکت را تحویل گرفت قیمت دلار بالای ۳۷۰۰ تومان بود.  قیمت نفت در دوران آقای احمدی نژاد حدود ۱۰۴ دلار به طور متوسط بود. در دولت آقای روحانی نفت را با چقدر تحویل گرفتیم؟ به ۲۵ دلار هم رسید. امروز قیمت نفت در دولت روحانی به طور متوسط ۴۴ تا ۴۵ دلار است. مملکتی را که ما تحویل گرفتیم رشد اقتصادی منفی ۶٫۸ داشت اما امسال رشد اقتصادی را سازمان مدیریت می‌گوید ۷٫۳  و بانک مرکزی که معمولا آمارش پایین تر است ۱۱ درصد اعلام می‌کند. این رشد در تاریخ قبل و بعد انقلاب بی نظیر است.

این مقام دولتی تعداد واحد های راکد صنعتی در آغاز کار دولت یازدهم را حدودا ۸۰ هزار واحد دانست و گفت: امروز ۲۲ هزار تا از این واحد ها را توانستیم مجددا راه اندازی کنیم و حدودا ۶۰ هزار تا راکد است. نگاه بکنید بعضی از برنامه های صدا و سیما می روند سراغ آن ۶۰ هزار تا. خود ما صادقانه می‌گوییم شما چه تحویل دادید؟ ۸۰ هزار تا جنرال موتورز و میتسوبیشی تحویل دادید؟ ۸۰ هزار کارخانه ورشکسته و درب و داغان را تحویل دادید در ۴ سال ۲۲ هزار تا را راه اندازی کردیم از ملت هم عذرخواهی می‌کنیم که باقی را نشد. امکانات اجازه نداد.

وی افزود: این دولت در ۴ سال نزدیک به دو و نیم میلیون شغل ایجاد کرد.  اینکه می‌گفتند ۴ میلیون اصل جمله این است که اگر ۱۰ میلیون گردشگر خارجی بیاید داخل و شما از سفارتخانه ها بالا نروید و رعب و وحشت ایجاد نکنید می‌توانیم ۱۳۰۰۰ میلیارد تومان درآمد کسب کنیم و ۴ میلیون نفر را سر کار ببریم. شما  رعب و وحشت ایجاد نکردید؟ یک جریان کوچک می‌خواهد با زور برای جامعه تصمیم بگیرد.

این مقام بلند پایه استانی دولت تدبیر و امید در افتتاحیه ستاد ماسال خاطر نشان کرد: تنش زایی یعنی به سمت سوریه رفتن. دندان نشان دادن به دشمن یعنی رفتن به سمت جنگ. اتفاقا می گویم هر چه بتوانیم با کشورهای همسایه به ویژه کشورهای عربی روابط دوستانه برقرار کنیم به نفع شما ماسالی هاست. در کشورهای عربی یک تکه ماسال ندارید. ماسال می‌تواند به سوئیس این منطقه تبدیل شود. در ماسال هیچ نگذارید آلونک سازی کنند و اجازه بدهید سرمایه گذاری های خوب انجام شود. هتل می‌خواهند بزنند شما ۸ ستاره در نظر داشته باشید. در خاورمیانه ما فضای ماسال و تالش و امثالهم را نداریم. ما می توانیم ۱۰ ها میلیون گردشگر را وارد کنیم.

وی در تشریح علل رای دادن به روحانی گفت: ما باید به آقای روحانی رای بدهیم تا ما را از جنگ دور کند. روحانی جلوی تورم و خونریزی را گرفت. در دور جدید باید به دنبال رونق باشیم و باید این فرصت را به آقای روحانی بدهیم. فردای قیامت طلبکار ما نشود که عجب بی وفایی شما بودید من شما را از جنگ نجات دادم. من که می‌گویم منِ روحانی نیست. فکر روحانی است . فکر اعتدال است و فکر اعتدال شخص روحانی نیست. شخص آیت‌الله هاشمی و آقای خاتمی هست و آقای ناطق نوری هم هست.

محمدی بخشی از بدنه اصولگرایی را همراه دولت دانست و تاکید کرد: اینکه می‌گویم اصولگرایان هم تعدیل شدند همین است که امروز اگر آقای لاریجانی و ولایتی نباشند نمی شود کار کرد. اینها همه جریانات اصیل اصولگرایی مملکت هستند. ممکن است باهم اختلاف سلیقه هم داشته باشیم اما  در عقلانیت و تدبیر مشترکیم. اگر آقای لاریجانی نبود بروید  ببینید در سال ۹۲ از آن مجلس آقای روحانی می توانست دولت اعتدال را بیرون بکشد؟ آقای لاریجانی کمک کرد. آقای ولاتیی یادتان می آید؟ آقا ولایتی دردفاع از روحانی در مناظره ها قد علم کرد. امروز هم پشتش هست.

سخنران ویژه این افتتاحیه ستاد روحانی را متعلق به همه گرایش ها ارزیابی کرد و گفت: ما به آقای روحانی رای می‌دهیم چون جلوی جنگ را گرفت. توانست جلوی خونریزی و تورم را بگیرد.باید رای بدهیم تا انشاالله بتواند ادامه دهد.

در این مراسم صادق صدیق رئیس ستاد روحانی در ماسال پیش از سخنرانی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان به حضار خیر مقدم گفت.

گفتنی است کیوان محمدی سخنران ویژه این مراسم در حال حاضر از اعضای بلند پایه دولت روحانی در گیلان و زیر مجموعه وزارت کشور (به عنوان مجری انتخابات) است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
تنش زایی یعنی به سمت سوریه رفتن. دندان نشان دادن به دشمن یعنی رفتن به سمت جنگ. اتفاقا می گویم هر چه بتوانیم با کشورهای همسایه به ویژه کشورهای عربی روابط دوستانه برقرار کنیم به نفع شما ماسالی هاست این مردک با خودش چه خیالی کرده که اینطور اراجیفی رو به زبونش میاره؟
ناشناس
کسانی که اعلام نظر می کنند حساب مردم شریف مناطق را از افراد سیاسی که گاهی حرف های خنده دار می زنند جدا کنند
روشن
میگن مسئول دولتی شب میتونه کار انتخاباتی بکند و صبح در محل کار بی طرف است . از قدیم گفته اند که در مثل مناقشه نیست؛ شب سیاه گاو سیاه!
ناشناس
مزدوری و میزپرستی که شاخ و دم نداره! به نظر دوستان داره؟
در حاشیه