نماینده رودسر و املش در گفتگو با 8دی:

چطور دو نفر از یک دولت در انتخابات شرکت می کنند!/ آمارهای اشتغال و بیکاری دولت شفاف شود

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس گفت: نحوه مناظره و وقت آن خوب بود اما توازنی در آرایش سیاسی کاندیدا وجود نداشته است.

چطور دو نفر از یک دولت در انتخابات شرکت می کنند!/ آمارهای اشتغال و بیکاری دولت شفاف شود

اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، در واکنش به نخستین برنامه مناظره زنده کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار داشت: حضور نامزدهای ریاست جمهوری در نخستین مناظره زنده در آرایش و شأن ریاست جمهوری از لحاظ برنامه و ارائه راهکارهای حاضر نشدند.
وی با بیان اینکه افرادی از داوطلبان ریاست جمهوری بودند که می توانستند سطح بالاتر از کاندیداهای حاضر بروز و ظهور کنند، افزود: من نمی دانم این کاندیدای موجود بر اساس چه معیارهایی و برنامه هایی بعنوان رجل سیاسی معرفی شدند.
نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی به هشدار به اینکه چطور ممکن است دو نفر از یک دولت در انتخابات شرکت می کنند، گفت: اینکه از یک دولت دو نفر انتخاب می شوند و در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کنند هنوز هدفش روشن نیست.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از عدم موازنه مناظره اظهار کرد: از کاندیداها یکی بعنوان رئیس جمهور و دیگری بعنوان معاون ظاهر شده اند و موازنه مناظره را به صورت عادلانه نمی بینم.
عباسی با تاکید بر این مهم که اینکه دو نفر از یک جناح بیایند و در یک شرایط قرار بگیرند خیلی خوب نیست، خاطرنشان کرد: از بین کاندیداها سه نفر کاملا بیخیال از عملکرد دولت قرار دارند و تنها یک منتقد است که در حال رویارویی با دو نامزد از یک طیف است.
این نماینده مجلس دهم تاکید کرد: در این چهار سال گذشته دولت باید از عملکرد خودش دفاع کند و برنامه های خود را بر اساس عملکرد به مردم اعلام کند.
وی با بیان این نکته که بخشی از عملکردهای دولت مسکوت مانده است، اعلام کرد: در بخش اشتغال آمار و ارقام دقیقی به مردم گفته نمی شود و منابع و آخذی که در راستای شفاف سازی و آمار بیکاری و اشتغال بیان می شود، دقیق نیست.
عضو کمیسیون تحقیقات مجلس با انتقاد از اینکه آمار های اشتغال دولت شفاف نیست، متذکر شد: معلوم نیست که ما ۳ میلیون ۲۰۰ هزار بیکار داریم یا ۵ میلیون بیکار داریم.
وزیر اسبق کار و رفاه و اجتماعی اذعان داشت: معلوم نیست که در طی این سه سال و نیم عمر دولت چقدر کار انجام شده است.
عباسی با اشاره به اینکه دولت عملکرد مطلوبی نداشته، بیان کرد: مگر دولت هیچ عملکردی در حوزه اشتغال نداشته که فقط اعلام می شود در سال ۹۵، ۷۰۰ هزار شغل ایجاد شده است.
نماینده مردم رودسر و املش خاطرنشان کرد: در ماه های اخیر شاهد هستیم که وزیر کار و ارتباطات قول اشتغال چند صد هزار نفری را می دهند، آیا این امکان برای سه چهار سال قبل وجود نداشته است؟
عباسی با تاکید بر اینکه نحوه مناظره و وقت آن خوب بود اما توازنی در آرایش سیاسی کاندیدا وجود نداشته است، یادآور شد: باید برخی از عملکرد ها و نقدها در این راستا را به صورت شفاف به مردم گفته بشود تا مردم بتوانند افراد را بهتر بشناسند و شرایط مطلوب برای انتخاب اصلح رقم بخورد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه