روزنامه دیلی میل خبر داد؛

جهانبخش در رادار باشگاه های لیگ برتری انگلیسی / واتفورد، بورنموس و … به دنبال علیرضا

چندین باشگاه از لیگ جزیره به دنبال به خدمت گرفتن مهاجم ایرانی باشگاه آلکمار هلند هستند.

جهانبخش در رادار باشگاه های لیگ برتری انگلیسی / واتفورد، بورنموس و … به دنبال علیرضا

به گزارش ۸دی، وب سایت انگلیسی روزنامه‌ی دیلی میل نوشت: چندین باشگاه از لیگ جزیره به دنبال به خدمت گرفتن مهاجم ایرانی باشگاه آلکمار هلند هستند.

در این گزارش آمده است: علیرضا جهانبخش در این فصل یکی از ستاره های تیمش بوده اما مدیران باشگاه مایل اند او را با مبلغی در حدود ۹ میلیون پوند به فروش برسانند. باشگاه های واتفورد، بورنموث و برنلی از جمله  تیم هایی هستند که به خرید این بازیکن نزدیک هستند.

مهاجم ۲۳ ساله ایرانی توانایی بازی با هر دو پا و چشمان تیزبینی در ارسال پاس دارد. بازی های درخشان او در هلند باعث شد مربی سابق منچستر یونایتد، کارلوس کیروش از او در تیم ملی ایران استفاده کند.

همچنین فصل گذشته پس از اینکه او به عنوان بهترین بازیکن لیگ دسته اول هلند انتخاب شد، مورد توجه باشگاه های چلسی، منچستر یونایتد، سلتیک، آژاکس و پی اس وی آیندهون قرار گرفته بود.

هر سه تیم واتفورد، بورنموث و برنلی که از جدی ترین تعقیب کننده های جهانبخش هستند، در لیگ برتر انگلیس قرار دارند و امکان سقوط این تیم ها به دسته پایین تر وجود ندارد. بنابراین در صورت انجام این انتقال، ایرانی ها بعد از مدت ها می توانند یک نماینده در لیگ جزیره داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه