نماینده مردم بندر انزلی در گفتگو با 8دی:

وعده افزایش یارانه از سوی دولتمردان در زمان انتخابات قابلیت اجرایی ندارد/ دولت چرا تا قبل از انتخابات یارانه را مصیبت عظما می دانست؟

نماینده بندر انزلی با اشاره به مصیبت عظما خوانده شدن پرداخت یارانه گفت: وعده افزایش یارانه توسط دولت در زمان انتخابات قابلیت اجرایی ندارد.

وعده افزایش یارانه از سوی دولتمردان در زمان انتخابات قابلیت اجرایی ندارد/ دولت چرا تا قبل از انتخابات یارانه را مصیبت عظما می دانست؟

حسن خسته بند در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با اشارره به گمانه زنی های موجود در خصوص افزایش در مقدار یارانه پرداختی به حساب سرپرستان خانوار از سوی دولت اظهار داشت: اینکه گفته می شود یارانه برخی از اقشار جامعه افزایش پیدا می کند هیچ جایگاه اجرایی در کشور ندارد.

وی با بیان اینکه دولت تصمیم گیرنده و مجلس تصویب کننده است، افزود: وعده دادن به افزایش مقدار یارانه ها در ایام انتخابات قابلیت اجرایی ندارد.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرداخت مقدار ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان در هر ماه همیشه مصیبت عظما از سوی دولت خوانده شده است، گفت: آنچه که دولت در سال های گذشته با آن مواجه بوده همیشه در پرداخت یارانه ها به شدت و بسیار مشکل داشته است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه همین مقدار پول را هم دولت به سختی فراهم می کند، اظهار کرد: مشکلات مالی دولت باعث شد تا از محل افزایش ارزش افزوده تا سایر درآمد های دولت به طرق مختلف پرداخت یارانه ها انجام شود.

خسته بند با بیان این نکته که پرداخت همین مقدار یارانه به گفته دولت به سختی انجام می شود، افزود: همه ی دولت مردان اذعان داشتند که بدترین روزهایشان، روزهای پرداخت یارانه بوده است که از کجا پول تهیه کنند و به حساب سر پرستان خانوار پرداخت کنند.

وی با طرح این سوال که دولت از کجا و چگونه می خواهد یارانه ها را افزایش دهد، اظهار کرد: بسیاری از پروژه های عمرانی در سطح کشور خوابیده است و رکود بسیار شدیدی در کشور حاکم است و دولت باید این را روشن کند که چگونه می خواهد مقدار یارانه ها را افزایش دهد؟

نماینده مردم انزلی در مجلس گفت: اگر قرار بود مقدار یارانه ها افزایش پیدا کند چرا تا الآن افزایش پیدا نکرده است؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزایش یارانه ها را صرفا موج تبلیغاتی دولت برشمرد و افزود: معتقد هستم که گمانه زنی ها مبنی بر افزایش یارانه ها از سوی دولتمردان فعلی بیشتر جنبه تبلیغاتی برای دولت دارد و الا قبلا باید این پیشنهاد مطرح می شد تا مجلس درخواست دولت را تصویب کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه