نماینده رشت مطرح کرد:

اگر دولت روحانی نبود کشور با خاک یکسان می‌شد!/ ما نسخه دیگری از احمدی‌نژاد نمی‌خواهیم

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: گفت: ما نسخه دیگری از احمدی‌نژاد نمی‌خواهیم.

اگر دولت روحانی نبود کشور با خاک یکسان می‌شد!/ ما نسخه دیگری از احمدی‌نژاد نمی‌خواهیم

به گزارش ۸دی، به نقل از ایلنا، غلامعلی جعفرزاده در دیدار با اعضای ستاد انتخاباتی روحانی در استان گیلان  اظهارکرد: می‌گویند برجام ملموس نیست اما نمی‌گویند اگر دولت برجام را اجرا نمی‌کرد این کشور کجای کار قرار داشت؟

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلام با تاکید بر اینکه اگر اقدامات دولت تدبیر نبود هم اکنون وضعیت ایران از ونزوئلا بدتر بود، تاکید کرد: حمله ناجوانمردانه منتقدین دولت همچنان ادامه دارد و مردم باید بدانند اگر این دولت نبود کشور با خاک یکسان می‌شد.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی با بیان اینکه تک‌تک ما موظفیم بار دیگر به دولت کمک کنیم و در این راه از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود استفاده کنیم، گفت: ما نسخه دیگری از احمدی‌نژاد نمی‌خواهیم.

نماینده‌مردم رشت با بیان اینکه تک‌تک ما موظفیم بار دیگر به دولت کمک کنیم و در این راه از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود بهره بگیریم، گفت: ما نسخه دیگری از احمدی‌نژاد نمی‌خواهیم.

وی با بیان اینکه ما دیگر کشور دروغ نمی‌خواهیم و دولت راستگویان باید به راه خود ادامه دهد، ادامه داد: باید با هم پیمان مجددی ببندیم مجموعه‌ای که تا اینجا توانست بر هجمه‌ها غلبه کند با یاری خدا و ادامه همین مسیر رایی را بدست آورد که در ذهن هیچ کارشناس سیاسی خطور نکند.

جعفرزاده در پایان تاکید کرد: باید ببینیم که چه کاری برای حضور حداکثری مردم انجام شود تا اقتدارگرایان نتوانند برای مردم تصمیم بگیرند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
اوباما و ترامپ هارت و پورت می کنند و عده ای با شعار تعامل و وعده رفع تحریم برجام را بر ایران تحمیل می کنند. با هارت و پورت روسای جمهور امریکا،غربگرایان ایرانی حرف امریکا را بازتاب می دهند و سایه جنگ می بینند تا حرفی موهوم برای گفتن داشته باشند و ناکامی برجام را توجیه کنند ؛ تا بگویند با برجام سایه جنگ را رفع کرده اند. آقای نماینده با نگاه عمیق خود پا را فراتر گذاشته و مدعی است اگر فلانی نبود کشور با خاک یکسان می شد! چنانچه ایشان در هوای دوست بسر نمی برند و در ایران زندگی می کنند خدمتشان عرض می کنم که اگر جانفشانی شهدای این ملت و مقاومت مردم نبود امروز اقلا بخشهایی از ایران به خاک دشمن الحاق شده بود و کشوری ضعیف برایمان باقی مانده بود. ما مدیون شهدا و ایثارگران در خط انقلاب و پایمردی ملتیم
ناشناس
دیدن سایه جنگ به دیدن هاله نور شباهت دارد.
اکبر
با این همه رسانه و ثبت و ضبط تمام حرفها و وعده هایی که دولت تدبیر و امید به مردم داده جناب روحانی خیلی راحت تمام آن وعده ها را انکار کرده است.برادر جعفرزاده ! خدا به جهان اسلام مرحمت فرمود که شما در سال 61 هجری در کربلا نبودی که اگر بودی به کل، تاریخ کربلا را تحریف می کردید.همچنان که رئیس دولت تدبیر و امیدتان از عاشورا به عنوان مذاکره و تعامل با دشمن یاد میکند، این خود یک دروغ بزرگ و تحریف بوده است.از مذاکره ای حرف می زنید که با تمام هشدارهای رهبر انقلاب مبنی بر خوشبین نبودن به آن ، با پشتوانه ی محکمی که جوانان انقلابی برایتان بوجودآوردند پای میز مذاکره نشستید و تنها کارتان برباد دادن تمام آن پشتوانه ها و زحمات حاصل از تفکرات انقلابی بوده است.
ناشناس
شماها از نماینده مجلس بیشتر و بهتر میدونین. خدا همه شما رو به راه راست هدایت کنه.تا کی میخواین مثل کبک سرتون رو بکنید زیر برف. همون آخرای دولت مهرورزی تون هم اوضاع چندان با ونزوئلای الآن فرقی نمیکرد.البته که برای خیلیها که از تحریم کاسبی میکردن اوضاع خیلی هم خوب بود.چون نه غم نون زن و بچتون رو داشتین و نه غم بیکاری جوونتون. بهرحال به امثال شما همش میرسه حتی اگه با زدن جیب همین ملت نحیفم باشه بازم به شماها به اندازه کافی میرسه
در حاشیه