مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

معوقات فرهنگیان در هفته ی معلم و در آستانه انتخابات پرداخت خواهد شد / رتبه اول آموزش و پرورش گیلان در کشور

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در سال گذشته صد و هفت میلیارد تومان معوقات فرهنگیان پرداخت شده که در صدد هستیم باقی این معوقات در هفته ی معلم به فرهنگیان پرداخت شود.

معوقات فرهنگیان در هفته ی معلم و در آستانه انتخابات پرداخت خواهد شد / رتبه اول آموزش و پرورش گیلان در کشور

به گزارش ۸دی، مهدی حاجتی مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان در آستانه ی هفته ی بزرگداشت مقام معلم در سخنان پیش از نماز جمعه ضمن گرامیداشت هفته ی معلم اظهار داشت: آموزش و پرورش در حوزه های مختلف توانسته پیشرفتهای قابل توجهی داشته باشد .

وی با بیان اینکه امسال عملکرد آموزش و پرورش استان گیلان رتبه ی اول را در کشور اخذ کرده است تصریح کرد: شورای آموزش و پرورش استان گیلان در سه سال متوالی توانسته به عنوان شورای برتر کشور دارای مقام برگزیده معرفی شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان در توضیح این مطلب گفت: این برتری محقق نمی شد مگر با استفاده از تمام ظرفیتهای موجود در استان از جمله رهنمودهای ارزشمند شخص نماینده ی ولی فقیه در استان، حمایتهای  استاندار و تصویبات خوب در این شورا، که این مهم حائز اهمیت است.

حاجتی ادامه داد: مصوبات خوب شورای آموزش و پرورش تاثیر مستقیمی برای دانش آموزان خواهد داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به دستاوردهای شورای آموزش و پرورش استان افزود: این شورا با تصویب هفده تا بیست درصد از نفت و گاز برای آموزش و پرورش توانسته گامهای خوبی برای این مجموعه بردارد.

وی ادامه داد: تلاش اداره ی کل نوسازی  و فعالیت خوب این مجموعه از اتفاقات خوبی است که در این سالها رقم خورده است لذا ضروری است فضا و بستر مناسب برای دانش آموزان فراهم شود تا آنان بتوانند شاداب ، با نشاط، و انقلابی آموزش ببینند.

حاجتی با بیان اینکه هر جا مردم حقوق خود را از ما مطالبه کنند، ما در آنجا موفق تر خواهیم بود تاکید کرد: ما پاسخگویی به مطالبات مردم را رسالت خود می دانیم.

وی در ادامه گفت: در سال گذشته صدو هفت میلیارد تومان معوقات فرهنگیان پرداخت شده که در صدد هستیم باقی این معوقات در هفته ی معلم به فرهنگیان پرداخت شود.

حاجتی در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو تاکید کرد: با توجه به اینکه هریک رای ، رای به نظام است، امید واریم معلمان با مشارکت حداکثری در این انتخابات ، حضور فعالی داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه