امام جمعه ماسال:

رئیس جمهور آینده نباید درب های کشور را به روی بیگانگان بگشاید

امام جمعه ماسال گفت: رئیس جمهور آینده باید نگاهش به درون باشد، نه آنکه طوری وانمود کند که با گشودن درب کشور به روی بیگانگان درب سعادت به روی ملت باز می شود.

رئیس جمهور آینده نباید درب های کشور را به روی بیگانگان بگشاید

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز، حجت الاسلام سیدهادی موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته ماسال با اشاره به حلول ماه شعبان گفت: ماه شعبان ماه استغفار است. باید این ماه را قدر بدانیم تا ظرفیت ورود به ماه خدا را داشته باشیم.

امام جمعه ماسال با گرامیداشت روز زمین پاک اظهار داشت: از زحمات پرسنل اداره حفاظت از محیط زیست کمال تشکر را داریم. اگر برخی قوانین زیست محیطی گاها برای ما سخت است باید دقت داشته باشیم که این قوانین ضامن زندگی سالم و عاری از آلودگی است.

حجت الاسلام موسوی خاطر نشان کرد: حضور آقای قاسمی در معاونت فرمانداری ماسال را گرامی می داریم. ایشان از نیروهای ارزشی و بزرگوار ما هستند. از زحمات معاونت قبلی فرمانداری ماسال هم تقدیر می کنیم.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گیلان گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی مظهر مردمسالاری دینی است در حالی که دنیای  غرب به دروغ ادعای دموکراسی می کند.

وی افزود: انتخابات امسال دارای حسیاست های خاص خود است. دشمنان به دنبال مایوس کردن مردم با تاکید بر مشکلات اقتصادی هستند اما باید بدانند مردم ما همچون همه سال‌های پس از انقلاب آنان را مایوس خواهند کرد.

حجت الاسلام موسوی حضور مردم پای صندوق های رای را مهمترین کار دانست و گفت: رئیس جمهور آینده باید قول بدهد که نگاهش به درون باشد. نه آنکه طوری وانمود کند که با گشودن درب کشور به روی بیگانگان درب سعادت و خوشبختی به روی ملت باز می شود.

امام جمعه ماسال ضمن نهی نامزدها از دادن وعده های غیر قابل اجرایی اظهار داشت: رئیس جمهور آینده باید در برابر دشمنان شجاعت داشته باشد. در برابر تشر دشمنان هراس به دل راه ندهد. همانطور که ملت ما ۴ دهه در برابر دشمنان ایستاده اند و باز هم خواهند ایستاد.

حجت الاسلام موسوی ضمن گرامیداشت ایام میلاد سرداران کربلا گفت: روز میلاد امام حسین (ع) به روز پاسدار نامگذاری شده است که این نامگذاری برای پاسداران افتخاری است.

وی ضمن تبریک روز معلم و روز کارگر گفت: ما دستان معلمان و اساتیدمان را می بوسیم که ما را از دنیای جهل نجات دادند. بزرگترین بوسه، بوسه ای است که حضرت رسول (ص) بر دستان کارگر زد.

امام جمعه ماسال استفاده مساوی نامزدهای انتخابات ریاست حمهوری از امکانات مسجد جامع ماسال را بلا مانع دانست و تاکید کرد: من به عنوان کوچکترین سرباز انقلاب همچون گذشته از هیچ کس در انتخابات حمایت نمی کنم و در این ارتباط سخنگویی و نماینده ای ندارم. اگر کسی از جانب من موضعی در خصوص نامزدها مطرح کرد دروغ است.
انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه