امام جمعه لاهیجان:

شورا محل پر کردن جیب عده ای خاص نیست

امام جمعه لاهیجان گفت: هدف از قانون شوراها سهیم کردن مردم در تصمیم گیری های شهری است. شورا محل پر کردن جیب عده ای خاص نیست بلکه محل خدمت است.

شورا محل پر کردن جیب عده ای خاص نیست

به گزارش ۸دی به نقل از لاهیجان، حجت الاسلام و المسلمین احمد عبدالله زاده پاشاکی با تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار داشت: پاسداران انقلاب اسلامی در راه حفظ دین روی پای خود ایستادند و اسلام و دین را حفظ می کنند، پاسداری فرهنگ عزت و افتخار است و این قشر از جامعه در هشت سال دفاع مقدس تجربیات خوبی آموختند و امروز قرارگاه خاتم یک نمونه از خدمت رسانی در سراسر کشور است.

وی همچنین با تبریک روز شوراها افزود: هدف از قانون شوراها سهیم کردن مردم در تصمیم گیری های شهری است. شورا محل پر کردن جیب عده ای خاص نیست بلکه محل خدمت است. شورا بودن شغل نیست و شورا باید بازوان قوی برای شهردار و جوابگوی مردم باشد.

عبدالله زاده ادامه داد: در بعضی شهرها دیده می شود که فرد شورایی پانزده نفر را با خود استخدام شهرداری کرده است.  اگر می خواهید از جوانی خود خیر ببینید باید به ملت خدمت کنید. ملت عاشق چشم و ابروی ما نیستند، مردم مسئولان را می شناسند و دقیق هستند و نمی شود سر آنها را کلاه گذاشت.

امام جمعه لاهیجان تأکید کرد: مردم به حرف و عمل ما توجه دارند و انسان فریبکار را می شناسند و اگر رای هم دهند که بعد بفهمند اشتباه کردند در مقابلش خواهند ایستاد.  عده ای تایید صلاحیت شدند و عده ای هم نشدند و این دلیلی نیست که شما به درد هیچ کجا نمی خورید. البته عده ای اعتراض کردند و این اعتراضات در حال رسیدگی هستند.

وی در پایان با اشاره به ثبت نام برخی افرادی که در شهر لاهیجان سکونت ندارند گفت: آنهایی که در شهر نیستند چه از جان مردم می خواهند؟ چرا جلسه می گذارید و از جان مردم چه می خواهید که من برای شما تایید صلاحیت می گیرم. حرف این افراد را گوش نکنید.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه