معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان:

یادمان شهدای گیلان در سرپل ذهاب افتتاح می شود/ پیش بینی حضور بیش از ۳۰ هزار زائر در راهیان نور ۹۶

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان از افتتاح راهیان نور کشوری خبر داد و گفت: یادمان شهدای گیلان در بازی دراز شهرستان سر پل ذهاب امروز افتتاح می شود.

یادمان شهدای گیلان در سرپل ذهاب افتتاح می شود/ پیش بینی حضور بیش از ۳۰ هزار زائر در راهیان نور ۹۶

عباس بایرامی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، از افتتاح برنامه بزرگ راهیان نور سپاه در غرب کشور خبر داد و اظهار داشت: افتتاحیه راهیان نور کشوری سال ۹۶ از شامگاه دیروز در جوار احمدبن اسحاق در سر پل ذهاب و امروز در بازی دراز با حضور سرلشکر رحیم صفوی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور ۳۰۰ تن از گیلانیان در این مراسم افزود: قریب به ۲۵ هزار نفر زائر راهیان نور از سراسر کشور در این برنامه شرکت کردند که از این بین ۳۰۰ نفر گیلانی هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: ۴۰ نفر از خانواده معظم شهدا نیز به خادمانشان در راهیان نور افتخار حضور داده اند.

بایرامی با اشاره به شهادت مظلومانه رزمندگان گیلانی در بازی دراز اظهار کرد: آنچه که برای گیلان حائز اهمیت است، آن است که اکنون ما در بازی دراز در کنار پلی به نام داداش خان در سال ۵۹ تعداد ۱۶  نفر از رزمندگان گیلانی شهید شدند.

وی با اعلام خبر افتتاح این یادمان اظهار داشت: امروز یادمان شهدای گیلانی در سرپل ذهاب با حضور مسئولان کشوری و شهرستان در شهرستان سرپل ذهاب افتتاح خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با ابراز امیدواری مبنی بر افتتاح یادمان های دیگر در مناطق عملیاتی غرب و جنوب غرب کشور گفت: افتتاح این یادمان شروعی برای ایجاد و ساخت یادمان های شهدای گیلانی در جای جای سرزمین مقدس راهیان نور خواهد بود.

بایرامی با بیان اینکه رغبت حضور زائران در راهیان نور سالانه بیش از پیش است، اظهار کرد: در سال ۹۵ ما بیش از ۲۸ هزار نفر زائر را در مناطق عملیاتی داشتیم که پیش بینی می شود تعداد زائران در مناطق عملیاتی در سال ۹۶ به مرز ۳۰ هزار نفر برسد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه