نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با مدافعان حرم:

باید در کنار گوش اسرائیل حضور داشته باشیم

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: باید بین نیروهای رزمنده عراق و سوریه وحدتی به وجود بیاوریم و داعشی ها را در نطفه خفه کنیم و در کنار گوش اسرائیل باشیم.

باید در کنار گوش اسرائیل حضور داشته باشیم

به گزارش ۸دی، آیت الله زین العابدین قربانی در جمع مدافعان حرم حضرت زینب(س) در لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان ضمن تقدیر و تشکر از فداکاری های این رزمندگان در جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: شما مایه آبرومندی فرماندهی معظم کل قوا هستید و اگر شما نبودید کشور ما امروز به عنوان کشوری انقلابی باقی نمی ماند. خداوند به شما جزای خیر بدهد و این نعمت عظمای الهی بر شما گوارا باد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تحولات بین الملل اظهار کرد: با این وضعیتی که ترامپ در جهان به وجود آورده و اسرائیل در کاخ سفید آشیانه کرده است، بعید نیست با این آدم بی سیاست و بی تدبیر آمریکا جنگ جهانی سوم رقم بخورد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ما باید خیلی هوشمندانه در برابر دشمن حرکت کنیم، گفت: باید کمترین آسیب را ببینیم و بیشترین ضربه را به دشمن وارد کنیم.

وی در ادامه گفت: امیر المومنین(ع) خطاب به مالک اشتر می فرماید سپاهیان به منزله دیوار مستحکمی هستند که دور شهر کشیده شده و نمی گذارند دشمن وارد خاک کشور شود.

آیت الله قربانی افزود: شما رزمندگان تابع ولایت هستید و با اذن الله حرکت می کنید و با حجت به جبهه می روید. شما نشان داده اید که به اذن ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای حرکت می کنید.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مشروعیت کار شما با نظر ولی امر مسلمین جهان است، تصریح کرد: ما اسلحه و قدرت داریم اما غرور نداریم و در سایه ولایت گام بر می داریم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه بعضی ها می گویند از مرزهای کشور باید حفاظت کرد و چرا به سوریه می روید، گفت: دشمن و اسرائیل می خواهند از مرز سوریه به ایران بیایند. اگر ما آنجا جلویشان را نگیریم به راحتی وارد کشور ما خواهند شد. ما قاتل و تروریسم نیستیم، ما مدافع حرم اهل بیت(ع) هستیم.

وی تصریح کرد: باید با نیروهای رزمنده عراق و سوریه وحدتی به وجود بیاوریم تا هم داعشی ها را در نطفه خفه کنیم و هم در کنار گوش اسرائیل باشیم تا بتوانیم در وقتش نابودش کنیم.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه اگر فرماندهانی مثل حاج قاسم سلیمانی نداشتیم نمی توانستیم این همه تهدیدات را مهار کنیم، خاطرنشان کرد: فرق شما پاسداران انقلاب با سپاه کفر این است که شما معتقد به خدا و قیامت هستید و بر اساس تعلیمات دینی حرکت می کنید ولی آنها اینطور نیستند.

آیت الله قربانی با بیان اینکه رزمندگان ما همه جهات را در زندگی رعایت می کنند و واقعا عزت اسلام هستند، اظهار داشت: امام فرمود دست پاسداران را می بوسم زیرا فرشتگان دست آنها را می بوسند.

 

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه