مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

نباید انسانهای سازشکار و ترسو در کشور حاکم شوند / برخی مفسدین برای شورای شهر تأیید شده اند

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: متاسفانه برخی از مفسدین که اسنادشان هم موجود است، مورد تایید قرار گرفتند.

نباید انسانهای سازشکار و ترسو در کشور حاکم شوند / برخی مفسدین برای شورای شهر تأیید شده اند

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری در لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مدافعان حرم حضرت زینب(س) اظهار کرد: مرز دفاع از انقلاب اسلامی از مرز جغرافیای ایران اسلامی گذر کرده و امروز همانطوری که به فضل خدا ماموریت جهانی امام زمان(عج) نزدیک خواهد بود، ان شاالله ما زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره شهدای مدافع حرم، افزود: هر شهید مدافع حرم همانند دو شهید دفاع مقدس است و به تعبیر بنده هر رزمنده مدافع حرم نیز همانند دو رزمنده دفاع مقدس در جبهه ها حضور پیدا می کند.

وی با اشاره به تقاضاهای اقشار مختلف مردم جهت حضور در جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: خیلی از جوانان گریه می کنند و اشک می ریزند و از فرماندهان می خواهند که اعزامشان کنند.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه از همه اقشار جامعه اعلام آمادگی جهت دفاع از حریم اسلام ناب محمدی کرده اند، گفت: این افراد دوست دارند از اهل بیت(ع)، نظام و انقلاب دفاع کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه مسئولیت امروز ما فقط در داخل کشور نیست بلکه مسئولیت اداره جهان اسلام و ملتهای اسلام را نیز بر عهده داریم، افزود: جهان اسلام نگاهش به ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای است؛ همه ما تکلیف داریم تحت فرمان ولی امر باشیم و در صف ولایت قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه حزب، جناح و گروه برای ما پیش برندگی ندارد، خاطرنشان کرد: آنکسی که برای ما در جامعه اسلامی پیش برندگی دارد فقط و فقط ولایت فقیه است که فرمان امام زمان(عج) و فرمان خدا را می برد.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به انتخابات گفت: در شرایط حساسی که امروزه در جهان قرار داریم باید در انتخاب دستگاه اجرایی کشور دقت کنیم. کسی را انتخاب نماییم که انقلابی باشد و بتواند فرهنگ انقلاب را به جهان صادر کند.

وی با تاکید بر اینکه نباید انسانهای سازشکار و ترسو را بر کشور حاکم کنیم، بیان نمود: افرادی باید برگزیده شوند که اهل عقب نشینی نبوده و در همه ابعاد انقلابی باشند. کسی را انتخاب کنیم که مومن و هوشیار بوده و دشمن از او وحشت داشته باشد نه اینکه مورد حمایت دشمن قرار گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان پیرامون انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان اظهار داشت: افرادی باید به شوراها ورود کنند که نظام و انقلاب را یاری نمایند.

حجت الاسلام تسخیری با ابراز گلایه از برخی تایید صلاحیت ها تصریح کرد: متاسفانه برخی از مفسدین که اسنادشان هم موجود است، مورد تایید قرار گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه این افراد باید کنار گذاشته شوند، گفت: اگر به خاطر بعضی از مسائل سیاسی این افراد را از گردنه صلاحیت ها عبور داده و تاییدشان کرده اند، تکلیف ما مردم این است که با انتخابمان نگذاریم این افراد در مسئولیتهای حساس و مهم قرار بگیرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان تاکید نمود: ما از مسئولین اجرایی و نظارتی انتخابات استان خواستاریم حق مردم را اجحاف نکنند. مردم به دستگاه اجرا و نظارت اعتماد کردند که افراد ناسالم و فاسد تایید نشوند.

حجت الاسلام تسخیری در پایان اظهار کرد: اگر این موضوعات محقق شود انقلاب ما آنچنان وحشت برای دشمن به وجود می آورد که آنان حتی فکر حمله به جمهوری اسلامی را هم نخواهند کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه