عضو کمیسیون صنایع مجلس در گفتگو با 8دی:

صف طویلی از کارخانه ها در آستانه تعطیلی اند / تعطیلی کارخانه‌های داروگر و ارج دولت را بیدار نکرد/ به رئیسی رأی خواهم داد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به موج ورشکستگی کارخانجات کشور، گفت: تعطیلی کارخانه های ارج و داروگر دولت را بیدار نکرده است.

صف طویلی از کارخانه ها در آستانه تعطیلی اند / تعطیلی کارخانه‌های داروگر و ارج دولت را بیدار نکرد/ به رئیسی رأی خواهم داد

نادر قاضی پور در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با اشاره به تعطیلی متوالی شرکت ها و کارخانجات فعال و بزرگ کشور اظهار داشت: روز به روز بر تعداد بیکاران کشور افزوده می شود.

وی با بیان اینکه دولت باید نسبت به بحث اشتغال و کار آفرینی توجه بیشتری داشته باشد، افزود: بسیاری از کارخانجات کشور یا تعطیل شده اند و یا در آستانه ورشکستگی قرار دارند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعطیلی کارخانه ارج، گفت: تعطیلی کارخانه ارج با ۸۰ سال سابقه کار یک گوشزنگی برای بیدار باش دولت بود که متاسفانه دولت بیدار نشد.

این نماینده مجلس در ادامه اظهار کرد: بعد از تعطیلی کارخانه ارج، کارخانه داروگر یکی از قدیمی ترین کارخانه کشور تعطیل شد.

عضو کمیسیون ویژه تولید ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تعطیلی کارخانجات به همینجا متوقف نمی شود بلکه صفی از کارخانجات هستند که در آستانه تعطیلی قرار دارند.

قاضی پور با انتقاد از بی توجه دولت بهع بخش تولید و اشتغال در جامعه، گفت: دولت باید نسبت به سرپا نگه داشتن کارخانجات فعال اهتمام ویژه داشته باشد اما هیچ توجهی به بحث اشتغال و تولید نمی شود.

این نماینده مجلس دهم با بیان اینکه من به رئیسی رأی خواهم داد، تصریح کرد: با توجه به وضعیتی که در حال حاضر در کشور حاکم است رویکرد مردم نسبت به روحانی تغییر کرده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه