در دیدار آخر صورت می گیرد؛

پیروزی مقابل نساجی مازندران جواز صعود سپیدرود به لیگ برتر

در صورت پیروزی تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیدار آخر خود مقابل نساجی مازندران جواز صعود به لیگ برتر را کسب می‌کند.

پیروزی مقابل نساجی مازندران جواز صعود سپیدرود به لیگ برتر

به گزارش ۸دی، تنها یک هفته به پایان رقابت‌های لیگ دسته یک کشور باقی ‌مانده و در جریان هفته سی‌و‌سوم این مسابقات تیم فوتبال سپیدرود رشت در سیرجان برابر تیم گل گهر متحمل شکست سه بر دو شد و با وجود این امر همچنان به صعود امیدوار است.

اگر تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیدار آخر خود در روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت بتواند در ورزشگاه شهید عضدی رشت برابر تیم نساجی مازندران به برتری برسد جواز حضور در لیگ برتر را کسب می‌کند و نتیجه بازی تیم‌های گل گهر سیرجان و ملوان بندرانزلی با حریفان آنها در صعود تیم سپیدرود تاثیر ندارد.

باید در هفته آخر مسابقات لیگ دسته یک کشور منتظر باشیم تا ببینیم کدامیک از سه تیم سپیدرود رشت، گل‌گهر سیرجان و یا ملوان بندرانزلی جواز حضور در لیگ برتر را کسب  می‌کنند ضمن اینکه در رقابت‌های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان تعداد ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند که در نهایت دو تیم برتر این مسابقات به لیگ برتر صعود می‌کنند.

تا پایان هفته سی‌و‌سوم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور تیم پارس جنوبی جم که به لیگ برتر صعود کرده با کسب ۶۲ امتیاز صدرنشین است، تیم سپیدرود رشت با کسب ۵۹ امتیاز در مکان دوم قرار دارد و تیم‌های گل گهر سیرجان و ملوان بندرانزلی با کسب ۵۸ امتیاز به ترتیب در رتبه‌های سوم و چهارم قرار دارند.

منبع: خبرگزاری فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه