مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

رئیس جمهور باید حال کار داشته و پاکدست و شجاع باشد / برخی دیروز در کنار امام بودند اما امروز در صدد حذف ولایتند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت:: رئیس جمهور باید حال کار داشته، انقلابی و پرکار و به فکر اشتغال جوانان باشد.

رئیس جمهور باید حال کار داشته و پاکدست و شجاع باشد / برخی دیروز در کنار امام بودند اما امروز در صدد حذف ولایتند

به گزارش هشت دی، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری عصر امروز در چهارمین سالگرد شهادت نخستین شهید مدافع حرم گیلانی شهید امیررضا علیزاده در شهرک امام رضا(ع) رشت اظهار داشت: این لحظه ی شهادت لحظه ی عجیبی است که کسی جز شهید آن را درک نمی کند.

وی با بیان اینکه مجلس شهدا استثنایی است تصریح کرد: باید در این مجالس حق مطلب ادا شود، باید دید آیا خدا این مقام را به هرکسی می دهد یا خیر.

تسخیری بالاترین مقام را نزد خدا برای شهدا معرفی کرد و افزود: شهید در نزد ذات ربوبی خدا مقام والایی دارد که نمیشود آن را معامله کرد اما شهدا با جان و مال خود این معامله را به نحو احسن انجام دادند.

تسخیری به بیان خاطره ای از همسر شهید بلباسی پرداخت و خاطر نشان کرد: زمانی که شهید عازم سوریه بود به همسرش گفت که از شرمندگی وی در خواهد آمد اما دیگر باز نگشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ادامه داد: وقتی فرزند شهید  به دنیا آمد حضرت آقا در گوش او اذان گفت آنجا بود که همسر شهید گفت، اینگونه همسرم از شرمندگی من در آمد و من فرزندم را در آغوش ولی امر خود دیدم.

تسخیری به پیام های مهمی که میتوان از مجالس شهدا گرفت اشاره کرد و افزود: شهدا بسیار تاکید داشتند که این انقلاب را با جان و دل حفظ کنیم، باید بدانیم که این انقلاب متعلق به شخص خاصی نیست بلکه مردم هستند که این انقلاب را بوجود آوردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه باید از این انقلاب پاسداری کنیم گفت: ما نگهبان هستیم و همانگونه که شهدا در وصیت نامه های خود از ما خواسته اند از دستاوردهای این انقلاب صیانت کنیم.

تسخیری با بیان اینکه اطاعت از رهبری و پشت ولایت حرکت کردن از دیگر وصایای شهداست تصریح کرد: برخی در زمان انقلاب در کنار امام بودند اما امروز میبینیم که روبروی رهبر انقلاب ایستاده و شمشیر کشیده اند و در صدد حذف ولایت اند.

وی خاطر نشان کرد: این افراد که سکوت خود را شکسته اند اذعان می کنند که دیروز نیز همین دیدگاه را داشته اند اما از امام می ترسیده و سکوت می کردند، امروز همان هایی که از حیدر بریدند کمر به بریدن سر حسین ابن علی بسته اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان دلیل تغییر در شرایط را وابسته به افراد اداره کننده دانست و گفت: اسلام همواره از افراد سست عنصر و بی اراده ضربه خورده است.

تسخیری با اظهار گله مندی از حضور افراد ترسو در جایگاههای قدرت کشور خاطر نشان کرد: برای چه باید کسانی که جرات مقابله با استکبار ندارند در راس باشند و برای پرتاب موشک از کدخدا اجازه بگیرند؟!

وی شهدا را مظهر مقاومت در برابر استکبار خواند و تاکید کرد: شهدای ما برای یاری و زنده نگه داشتن اسلام سرزمین نشناختند و امروز در سوریه و فردا در مکانی دیگر به مقاومت خواهند پرداخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه رئیس قوه مجریه باید فردی پاک دست و شجاع باشد متذکر شد: رئیس جمهور باید حال کار داشته باشد، باید انقلابی و پرکار باشد و به فکر اشتغال جوانان باشد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه