نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در گفتگو با 8دی:

با گذشت ۳ سال هنوز نمی دانیم استاندار نجفی است یا نوبخت؟! / حضور غیرقانونی احمدی پور در معاونت سیاسی

نماینده مردم تالش بزرگ گفت: رئیس جمهور با گذشت ۳ سال باید اعلام کند که در استان چه کسی از نجفی یا نوبخت استاندار است.

با گذشت ۳ سال هنوز نمی دانیم استاندار نجفی است یا نوبخت؟! / حضور غیرقانونی احمدی پور در معاونت سیاسی

محمود شکری در گفتگو با خبرنگار ۸دی با ابراز ناراحتی و گله مندی از مدیریت استان اظهار داشت: با گذشت سه سال هنوز رئیس جمهور برای ما روشن نکرده است که در استان چه کسی استاندار است و اینکه ما نمایندگان باید با نوبخت در اداره امور استان همکاری کنیم یا نجفی و این مهم هنوز مشخص نشده است.

وی با انتقاد از دخالت های نوبخت در گیلان و پیگیری های نامتعارف سازمان برنامه و بودجه استان در بخش های غیر مرتبط، افزود: استخدام های دولتی ربطی به محمدی، مدیر کل سازمان برنامه و بودجه استان ندارد اما وی علاوه بر استخدام ها در منطقه ما رئیس آموزش و پرورش هم انتخاب و معرفی می کند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه مگر جزء وظایف محمدی دخالت در امور غیر برنامه و بودجه است، گفت: بعد از اینکه مدیران را انتخاب کردند از آنها مصاحبه می گیرند که آیا شما با شکری هستید یا قرار است با ما همکاری کنید؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفتارهای سازمان برنامه و بودجه و نوبخت با نظام کاری و اداری در تناقض است، اظهار کرد: شکری مگر از دل و رأی مردم نیامده که برای مردم خدمتگذاری کند؟ چرا با فرماندار اعلام می کنند که با شکری همکاری نکند؟

شکری با اشاره به موضع جهانگیری معاون اول رئیس جمهور مبنی بر اینکه باید با هم همکاری داشته باشند، متذکر شد: رفتار های سازمان برنامه و بودجه و فرمانداران در تناقض با موضع و سخنان جهانگیری است.

وی با اشاره به حضور غیر قانونی احمدی پور معاون سیاسی استاندار در جایگاه مدیریت سیاسی استان، گفت: احمدی پور، معاون سیاسی استاندار در پستی که حضور دارد غیر قانونی است و طبق برنامه پنجم نباید از آن بکار گیری شود اما در پشت صحنه پارتی بازی کردند و استاندار هم ترسید و از دستور نوبخت اطاعت کرد.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با این مدیریت مردم منطقه و استان ضرر می کند، گفت: احمدی پور اکنون معاون استاندار است و تصمیم گیری سیاست کل استان را در دست دارد و به فرمانداران اعلام می کند که با شکری همکاری نکند، در این بین چه کسی ضرر می کند؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محمدی
احدی از نمایندگان عنوان می‌کرد استاندار انسان خوبی است ولی معاون سیاسی امنیتی آن با اعمال و رفتارش چهره ایشان را تخریب می‌کند و به آقای استاندار هم گفته شده که معاون شما باعث جبهه‌گیری نیروهای انقلاب بر علیه شما هستند و استاندار هم این موضوع را درک کرده ولی چون ...است ... او را جابجا کند ... استاندار سکوت کرده است نظریه: آیا استانداری که عنان کار استان و استانداری را به معاون سیاسی امنیتی سپرده، لیاقت مدیریت عالی استان را دارد!!!!؟
در حاشیه