فرمانده انتظامي رشت خبر داد؛

دستگیری سارق موتور سیکلت در رشت / کشف ۴ دستگاه خودروی سرقتی در رشت

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری سارق موتور سیکلت و کشف یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق موتور سیکلت در رشت / کشف ۴ دستگاه خودروی سرقتی در رشت

به گزارش ۸دی، سرهنگ” رحیم شعبانی ” عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار داشت:‌ ماموران بخش انتظامی کوچصفهان حین گشت‌زنی به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده و دستور توقف این وسیله نقلیه را صادر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ‌ماموران با انجام بررسی‌های لازم، به مسروقه‌بودن این موتورسیکت پی بردند. تصریح کرد: راکب ۲۵ ساله این موتورسیکلت توسط ماموران دستگیر شد.

سرهنگ شعبانی با اشاره به این‌که متهم دستگیر شده برای تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده به شهروندان توصیه کرد در حفظ و  نگهداری اموال خود اهتمام بشتری داشته و زمینه سرقت را برای سارقان فراهم نکنند.

….

کشف ۴ دستگاه خودروی سرقتی در رشت 
فرمانده انتظامی رشت از کشف ۴ دستگاه خوروی سرقتی و دستگیری یک سارق در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ۸دی، سرهنگ” رحیم شعبانی با اعلام این خبر گفت: ماموران گشت کلانتری ۱۱ حین گشت زنی در مناطق آلوده به یک دستگاه سواری پراید مشکوک شده و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی‌های پلیس، مشخص شده که این خودرو سرقتی بوده است، تصریح کرد: راننده ۳۶ ساله این خودرو در تحقیقات اولیه پلیس به سرقت خود اعتراف کرده است.

شعبانی با اشاره به جدیت پلیس در طرح پاکسازی مناطق آلوده، خاطرنشان کرد: علاوه بر این خودرو، سه دستگاه خودرو سرقتی که به صورت بلاصاحب در سطح شهر رها شده بودند توسط ماموران انتظامی مرکز استان کشف شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه