در پی حاشیه تراشی ها؛

اعلام برائت ستاد رئیسی از حضور مرتضوی در محل سخنرانی او/ سفرهای رئیسی ارتباطی با افراد خاص ندارد

اطلاعیه روابط عمومی ستاد رئیسی درباره حاشیه سازی هراس آلود رسانه های خاص درباره سفر یزد را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

اعلام برائت ستاد رئیسی از حضور مرتضوی در محل سخنرانی او/ سفرهای رئیسی ارتباطی با افراد خاص ندارد

به گزارش ۸دی، روابط عمومی ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی با صدور اطلاعیه ای ضمن تشکر از استقبال گرم و باشکوه مردم استانهای خراسان جنوبی و یزد اعلام کرد: دکتر رئیسی پس از حضور و سخنرانی در جمع مردم بیرجند با خودروی شخصی از مسیر طبس به شهر یزد وارد شدند و در این سفر هیچ فرد یا شخصیت خاصی وی را همراهی نکرده است.

این اطلاعیه با تقبیح شایعه سازیهای سخیف برخی رسانه ها و کانالهای معلوم الحال افزوده است: سفرهای حجت الاسلام رئیسی به مناطق مختلف کشور با دعوت اقشار مختلف مردم و علما صورت می گیرد و ارتباطی با افراد و جریانهای سیاسی خاص ندارد.
چهره های مختلف سیاسی نیز در این سفرها ممکن است به اختیار خود در مراسمات سخنرانی دکتر رئیسی حضور یابند که این امر  لزوما به معنای تطابق دیدگاه آنان نیست.
گفتنی است برخی رسانه های خاص که از استقبال کم نظیر مردم در نخستین سفر استانی حجت الاسلام رئیسی شوکه شده اند، با انتشار شایعات و منتسب کردن برخی چهره های خاص به این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، درصدد حاشیه تراشی برآمده اند.
انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه