باز هم آراء شکسته خواهد شد؟

نقطه قوت روحانی در انتخابات/ لزوم اقدام اصولگرایان

«… نارضایتی مردمی از شرایط اقتصادی به اوج خود رسیده اما در این میان نقطه قوتی برای روحانی وجود دارد».

نقطه قوت روحانی در انتخابات/ لزوم اقدام اصولگرایان

به گزارش ۸دی، به نقل از جام، در شرایطی که نارضایتی های مردمی از شرایط اقتصادی به ویژه تشدید رکود و بیکاری به اوج خود رسیده است، برخی رسانه ها چینش کاندیداهای ریاست جمهوری را به نفع رئیس جمهور کنونی ایران می دانند.

براساس این تحلیل، اگر اصولگرایان بر کاندیدای واحدی تمرکز نکنند، ممکن است شکسته شدن آرای این طیف، به نفع روحانی تمام شود و نقطه ضعف وی یعنی عملکرد ضعیف اقتصادی را پوشش دهد.

پایگاه تحلیلی لافار بلاگ (lawfareblog) به این موضوع اشاره کرده و چینش کاندیداها را به نفع حسن روحانی دانسته است.

این پایگاه آمریکایی نوشت: به نظر می رسد، فهرست اعلام شده کاندیداهای تایید صلاحیت شده، برای حسن روحانی، رئیس جمهور کنونی ایران که برای انتخاب مجدد خود تلاش می کند خوب باشد.

در ادامه این گزارش آمده است: روحانی با چالش چندانی از سوی رقبای اصلاح طلب مواجه نشده و “اسحاق جهانگیری” معاون اول هم برای حمایت از وی کاندیدا شده است.

براساس این گزارش، در میان کاندیداهای مخالف هم رای اصولگرایان بین “محمد باقر قالیباف” و “سید ابراهیم رئیسی” تقسیم خواهد شد و موجب شکسته شدن آرای اصولگرایان می شود.

در انتخابات قبلی هم رای اصولگرایان بین آقایان قالیباف، جلیلی، ولایتی و رضایی شکسته شد و همین امر به پیروزی شکننده آقای روحانی در انتخابات انجامید.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه