گزارش میدانی از فضای شهر آفتاب؛

۱۳ اردیبهشت افتتاحیه نمایشگاه کتاب/ غرفه‌ها هنوز آماده نیست! + تصاویر

سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، کمتر از یک هفته دیگر کار خود را آغاز می کند؛ اما هنوز غرفه های این نمایشگاه آماده نیست.

۱۳ اردیبهشت افتتاحیه نمایشگاه کتاب/ غرفه‌ها هنوز آماده نیست! + تصاویر

به گزارش ۸دی، به نقل از فرهنگ، سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ، کمتر از یک هفته دیگر کار خود را در شهر آفتاب آغاز می کند.

امسال نیز مانند سال گذشته سالن های سه قلو برای بخش عمومی و ملل استفاده می شود و برای دیگر بخش ها چادرهای مسقف تدارک دیده شده است.

یک مسئله دیگر تدارک چاه هایی در اطراف سالن های مسقف است تا آب باران در آن جمع شود و مشکل سال گذشته برای ناشران به وجود نیاید.

 

تنها سالنی که می شود گفت تقریبا آماده بود و ناشران در حال اماده سازی غرفه ها بودند، سالن کودک بود که با توجه به آب گرفتگی به خاطر باران اما برخی از غرفه داران در حال فعالیت بودند.

در سالن های عمومی و بین الملل همچنان کارگران مشغول به کار بودند و هنوز راه زیادی تا آماده شدن این سالن ها باقی مانده است.

 

سالن های نمایشگاهی به مساحت تقریبی ۱۲۰/۰۰۰ مترمربع و در سه تیپ طراحی شده اند؛ سالن بزرگ (سه قلو) به مساحت ۲۵/۰۰۰ مترمربع ، امسال به بخش عمومی اختصاص یافته است.

نمایشگاه کتاب هفته آینده باید اماده افتتاح باشد اما باید دید با این حجم از کار تا ۱۳ اردیبهشت ماه این نمایشگاه حاضر خواهد شد یا نه.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه