رییس سازمان برنامه و بودجه گیلان در افتتاح ستاد روحانی:

باید تصمیم بگیریم که میخواهیم کشور را با عقلانیت اداره کنیم یا جادو و جنبل/ روحانی سردمدار راه هاشمی است

رییس سازمان برنامه و بودجه گیلان عنوان کرد: امروز آقای روحانی سردمدار راه مرحوم هاشمی است و جریانات مختلف پای آن امضا زده اند.

باید تصمیم بگیریم که میخواهیم کشور را با عقلانیت اداره کنیم یا جادو و جنبل/ روحانی سردمدار راه هاشمی است

به گزارش ۸دی، به نقل از لنگرخبر، رییس سازمان برنامه و بودجه گیلان عصر دیروز در مراسم افتتاح ستاد حجت الاسلام روحانی در لنگرود، گفت: حمایت ما از روحانی جنبه شخصی ندارد، امروز نیز در جایگاهی قرار داریم که باید مثل سال ۹۲ یک راه را انتخاب کنیم.

وی اظهار کرد: ایران در حال حاضر در وسط آتش قرار گرفته است از طرف دیگر پیام های دوستانه ای نیز از طرف کشورهای دیگر دریافت نمی کنیم که اگر عقلانیت را بکار نگیریم مسلما دچار مشکل می شویم.

کیوان محمدی با اشاره به اینکه امروز باید افرادی که خوابنما می شدند که به فلانی رای دهید در محضر مردم پاسخگو باشند، افزود: این افراد باید پاسخ دهند که چرا ۸ سال کشور را بدست کسانی دادند که میلیون ها کیلومتر از عقلانیت فاصله داشتند.

رییس سازمان برنامه و بودجه گیلان عنوان کرد: امروز آقای روحانی سردمدار راه مرحوم هاشمی است و جریانات مختلف پای آن امضا زده اند، ما هم باید تصمیم بگیریم که میخواهیم کشور را با عقلانیت اداره کنیم یا که دل به رمال و جادو و جنبل بسپریم!

وی با اشاره به اینکه امروز باید افرادی که خوابنما می شدند که به فلانی رای دهید در محضر مردم پاسخگو باشند، افزود: این افراد باید پاسخ دهند که چرا ۸ سال کشور را بدست کسانی دادند که میلیون ها کیلومتر از عقلانیت فاصله داشتند.

محمدی با بیان اینکه این فرد باید پاسخ دهد که چگونه ۶ قطعنامه بر علیه کشور تصویب شد و چرا ما را ذیل ماده ۷ شورای امنیت قرار دادند که هر کشوری می توانست به ما حمله کند، گفت: اکنون هم کسانی که پشت تریبون می آیند باید نظرشان را در مورد گذشته ابراز کنند و بگویند که چه راهی را برای مردم انتخاب کردند.

رییس سازمان برنامه و بودجه گیلان ادامه داد: تولید و اشتغال با رمل و اسطرلاب درست نمی شود بلکه این دنیا، دنیای علم و دانایی است، باید ببینیم کدام فرد ما را به دانایی سوق می دهد، باید انتخاب کنیم دنبال تولیدیم یا واسطه گری.

محمدی با اشاره به اینکه این دولت مصمم است جلوی رانت خواران را بگیرد، افزود: این دولت با زنان قهر نیست، با هنرمندان و نویسندگان قهر نیست و به همه اقشار احترام می گذارد.

وی با اشاره به رونق وضعیت چای و برنج در سال های جاری گفت: آیا دولتی که در خدمت کشاورز است را می پسندید یا دولت واسطه گر را!

رییس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان با بیان اینکه برجام یعنی توافق با دنیا و مخالفت با آن یعنی حرکت به سوی جنگ، گفت: ما نمی گوییم برجام آمده تمام مشکلات ما را حل کند، اما کاری که وزارت خارجه ما انجام داد راه را تصحیح کرد.

کیوان محمدی در خاتمه خاطر نشان کرد: ما آرامش، آسایش و توسعه را برای کشور می خواهیم و این کار با شیب آرام ما را به نتیجه خواهد رساند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
مخالفین کرنش در مقابل امریکا و تعامل ذلت بار با غرب اهل عزت،حکمت و مصلحت هستند. کسانی که مدام «سایه جنگ» می بینند تا قرادادهای نکت بار بر ایران تحمیل کنند حتما اهل جادو و جنبل هستند.
در حاشیه