۱۶ کارتن خواب در زیر پل چمارسرا زندگی میکنند

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت ،از وجود ۱۶ کارتن خواب در زیر پل چمارسرا خبرداد و گفت : در زرجوب یک نفر زیر پل زندگی می کند که جانباز جنگ تحمیلی است

۱۶ کارتن خواب در زیر پل چمارسرا زندگی میکنند
به گزارش خبرنگار ۸دی نیوز، رضا رسولی در جلسه علنی شورا جهت بررسی واگذاری مسئولیت ساماندهی متکدیان به بخش خصوص به مدت سه ماه، اظهار کرد:شهرداری باکمک و همکاری نیروی انتظامی،بهزیستی ،کمیته امداد جمع آوری متکدیان را پی گیری می کند.
عضو شورای شهر رشت ارائه خدمات سرپناهی و رفاهی شبانه روزی به افراد بی خانمان با هدف تامین نیازهای اولیه انسانی مانند پوشاک،وعده غذای گرم ،اصلاح و استحمام را از ویژگی های سامانکده مورد نظر عنوان کرد و گفت:با توجه به اینکه نزدیک سال نو هستیم و گردشگران بی شماری وارد استان و شهر رشت می شوند جمع آوری افراد بی خانمان  بسیار حائز اهمیت است.
رسولی با تاکید بر اینکه در روزهای بارانی و برفی دیدن یک پرنده در خیابان احساس مارا جریحه دار می کند افزود:متاسفانه تعدادی از همشهریان ما در چنین روزهایی در شهر زیر کارتن می خوابند.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت ،از وجود ۱۶ کارتن خواب در زیر پل چمارسرا خبرداد و گفت : در زرجوب یک نفر زیر پل زندگی می کند که جانباز جنگ تحمیلی است.
رسولی با بیان اینکه این افراد از تامین حداقل های زندگی عاجز ند وبه این دلیل  به حاشیه اجتماع و گوشه خیابان ها و زیر پل ها رانده شده اند افزود :این بسیار دردناک است که عده ای از شهروندان ما در سخت ترین و بی رحمانه ترین شرایط زندگی می کنند.
عضو شورای شهر رشت  با تصریح بر اینکه شهرداری و شورا در حوزه آسیب های اجتماعی کم کار بوده است بیان کرد: برخی از واقعیتهای اجتماعی در سطح شهر قابل انکار نیست.
وی با بیان اینکه وجود کارتن خواب ها ،اعتیاد و فحشا را نمی شود در شهر انکار کرد تصریح کرد: نباید از واقعیت های جامعه فرار کرد.
رسولی نگاه یکسان به همه شهروندان را مورد تاکید قراردادو اظهار کرد: در کشورهای پیشرفته ساز و کارهای نسبتا مناسبی برای کارتن خواب ها شکل گرفته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه