آقازاده خبرداد؛

راه اندازی ستادهای رئیسی در اکثر شهرهای گیلان/ جبهه انقلاب اگر وحدت نکند ضرر خواهد کرد + آدرس ستاد

رییس ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در گیلان، گفت: ممکن است مسیر و خاکریزها فرق کند ولی هدف یکی است.

راه اندازی ستادهای رئیسی در اکثر شهرهای گیلان/ جبهه انقلاب اگر وحدت نکند ضرر خواهد کرد + آدرس ستاد

به گزارش ۸دی، سیدعلی آقازاده مسؤول ستادهای انتخاباتی  حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی در گیلان در گفت و گوبا پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل  ضمن تشکر از عنایت مردم خوب و انقلابی استان که زمینه یک انتخابات خوب را مهیا می کنند، اظهارداشت: ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در گیلان بیش از دوهفته است که فعالیت خود را آغاز کرده است . جلسات منظمی دارد و الحمدالله از اقبال عمومی بسیار خوبی هم بهره مند شده است.

وی افزود: ستاد مرکزی جناب دکتر رئیسی بالاتر از میدان جهاد رشت معروف به رشتیان، بلوار شهید رجایی – نبش خیابان ۱۶است. ما در رشت یک ستادمرکزی داریم و البته تعدادی هم ستادهای مردمی که با هماهنگی ما تشکیل می شوند.

رییس ستادهای انتخاباتی  حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی در گیلان تاکید کرد: از همان روزهای اول کار شناسایی مسئولان ستادهای شهرستانی آغاز شد که تقریباً همه شهرستانها مسئولان خودرا شناخته  و احکامشان نیز صادر شده است.

آقازاده در خصوص برخی حاشیه ها نیز خاطر نشان کرد: نگاه ما جناحی نیست و بحث مسئولیت هم در اینجا مطرح نیست همه انقلابیون ولایی داوطلبانه درستاد دکتر رئیسی به صورت تکلیفی خدمت می کنند .

وی افزود: هیچ اختلاف عملی بین نیروهای ارزشی نباید وجود داشته باشد که الحمدو الله اینگونه هم هست،  دست همه ی خادمین را به گرمی می فشاریم ما چند هدف نداریم،  ممکن است مسیر و خاکریزها فرق کند ولی هدف یکی است. وقت تنگ است و رقیب “پرنفس و چالشگری”  داریم  راهی جز وحدت نداریم. جبهه انقلاب اگر دیر بجنبد و وحدت نکنند ضرر خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه