پس از توقف مقابل بابلی ها؛

مایلی‌کهن: مقصر نتایج ملوان من هستم

سرمربی ملوان بندرانزلی گفت: مقصر نتایج ملوان من هستم و در امر نتایج ملوان به‌دنبال سیاهکاری نیستم.

مایلی‌کهن: مقصر نتایج ملوان من هستم

به گزارش ۸دی، به نقل از تسنیم، محمد مایلی کهن عصر امروز در کنفرانس خبری پس از دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و خونه به خونه بابل در مورد این بازی اظهار داشت: بازیکنان ملوان در این بازی تلاش زیادی را انجام دادند.

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی با بیان اینکه موقعیت‌های زیادی را در این بازی خلق کردیم اما این موقعیت‌ها تبدیل به گل نشدند ابراز داشت: در این بازی به‌دنبال پیروزی بودیم اما در نهایت به تساوی دست یافتیم.

مایلی کهن با اشاره به اینکه در یک موقعیت ضد حمله از تیم خونه به خونه گل دریافت کردیم افزود: پس از دریافت گل توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم ولی زمان کافی برای زدن گل برتری در مقابل خونه به خونه نداشتیم.

وی با بیان اینکه خوشبین‌ترین هوادار ملوان هم از ابتدای فصل فکر نمی‌کرد که ملوان بتواند در کورس صعود به لیگ برتر قرار بگیرد گفت: بازیکنان ملوان سرمایه‌های شهر بندرانزلی هستند و تیم ملوان سالیان متمادی می‌تواند از این بازیکنان استفاده کند.

مایلی کهن با اشاره به اینکه ملوان با یک تلاش دسته جمعی توانست در این مکان از جدول قرار بگیرد بیان داشت: حد و اندازه بازیکنان ملوان همین مقدار است که توانستند استعدادهای خود را برای رسیدن ملوان به موفقیت به نمایش بگذارند.

سرمربی ملوان بندرانزلی با بیان مقصر عدم نتیجه گیری ملوان من هستم توضیح داد: امروز فوتبال روی دیگر خود را به تیم ملوان نشان داد و موقعیت‌های بی‌شمار ملوان وارد دروازه خونه به خونه نشد.

مایلی کهن با اشاره به اینکه در نتایج رقم خورده تیم ملوان به‌دنبال سیاهکاری نیستم اظهار داشت: سعی کردیم تا در انتخاب‌ها کمترین اشتباه را انجام دهیم و زمان را برای ارائه یک بازی خوب از دست ندهیم.

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی با بیان اینکه اسطوره‌های زیادی در ملوان مورد فحاشی قرار گرفتند خاطرنشان کرد: یکی از اهداف من در بندرانزلی جلوگیری از فحاشی‌ها بود که توانستم تا حدود زیادی در این امر موفق شوم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه