فرماندار رشت در گفتگو با 8دی:

در تلاشیم انتخاباتی پر شور برگزار کنیم/ ادعای تغییر فرم‌های انتخابات صحیح نیست

فرماندار رشت با تاکید بر برگزاری انتخاباتی پرشور گفت: اینکه گفته می شود فرمانداری فرمهای هیئت اجرایی را تغییر داده است صحت ندارد.

در تلاشیم انتخاباتی پر شور برگزار کنیم/ ادعای تغییر فرم‌های انتخابات صحیح نیست

سیروس شفقی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با اشاره به این نکته که فرمانداری مجری قانون انتخابات به نحو احسن است، اظهار داشت: تمام تلاش فرمانداری رشت بر این است تا انتخاباتی سالم و پر شور را برگزار کنیم.

وی بر حضور حداکثری در انتخابات ۲۹ اردیبهشت تأکید کرد و افزود: ما وظیفه داریم تا سازکار های لازم را فراهم کنیم تا شاهد حضور همه جانبه مردم شهرستان پای صندوق های رأی باشیم.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به گمانه زنی ها مبنی بر تغییر فرم”ح” ماده ۲۹ قانون نظارت بر انتخابات شوراها، گفت: فرمانداری ها هیچ نقشی در تغییر ساز و کار ها و تغییر فرم ها ندارند و اینکه گفته می شود ما تغییری در ماهیت فرم ها به وجود آورده ایم و موادی از آن را حذف کرده ایم، صحت ندارد.

شفقی در ادامه اظهار کرد: تمامی سامانه ها و فرم های پیش نویس در امر انتخابات توسط ستاد مرکزی برگزاری انتخابات وزارت کشور صورت می گیرد.

وی با رد ادعای تغییر در فرم ها توسط فرمانداری متذکر شد: افرادی که ادعا می کنند فرم ها توسط فرمانداری اصلاح و یا تغییر داده شده یقینا اطلاعات کافی در خصوص ساز و کارهای انتخابات ندارند.

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه باید همه‌ی تمرکز بر اصل برگزاری انتخابات و حضور حداکثری مردم باشد، اظهار کرد: نباید توجه مردم را به حاشیه ها کشاند و آنها را به غیر از برگزاری انتخاباتی سالم متوجه کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه