پرافتخارترین ووشوکار سنگین وزن تاریخ ایران در واکنش به محرومیت دوساله؛

علی‌نژاد در انتخابات تقلب کرده/ این آقا پول‌های نفت را به علی‌آبادی داد تا رئیس فدراسیون ووشو شود

سید علی میرمیران گفت: علی نژاد تقلب کرده و نمی‌تواند رئیس فدراسیون شود، آن وقت برای من کمیته انضباطی تشکیل می‌دهد.

علی‌نژاد در انتخابات تقلب کرده/ این آقا پول‌های نفت را به علی‌آبادی داد تا رئیس فدراسیون ووشو شود

به گزارش ۸دی، سید علی میرمیران در گفت‌وگو با فارس با اشاره به رأی کمیته انضباطی فدراسیون ووشو جهانی به ریاست علی‌نژاد رئیس فدراسیون مبنی بر محرومیت دو ساله وی از فعالیت این رشته ورزشی اظهار کرد: علی‌نژاد در انتخابات سال ۸۶ و ۸۹ با نقض قانون پنجم اساسنامه وزارت ورزش تخلف و تقلب کرده و طبق بند ۶ و ۹ قانون اساسنامه نمی‌تواند رئیس فدراسیون شود و برای من کمیته انضباطی تشکیل داد، چراکه می‌خواستم از حق خود و بازیکنانم دفاع کنم.

وی ادامه داد: علی‌نژاد مدیرکل شرکت نفت بود و پول‌های زیادی به سازمان تربیت بدنی و علی‌آبادی انتقال داد که رئیس فدراسیون ووشو شود و در دولت کنونی نیز تا زانو خم می‌شود و بسیاری از دوستان از او انتقاد دارند و باید بر عملکرد وی نظارت صورت گیرد و مستندات و مدارک لازم در اختیار بنده است.

پرافتخارترین ووشوکار سنگین وزن تاریخ ایران با بیان اینکه زمانی که علی‌نژاد رئیس فدراسیون ووشو شد رفتار او تغییر کرد، اضافه کرد: وقتی این فرد همجنس ورزش نیست، رفتارهایش تغییر کرد و انحصاری عمل می‌کند و حصاری بین خود کشیده و حکومت می‌کند، به طوری که صاحبان سبک نمی‌توانند فعالیتی کنند.

وی با تصریح بر اینکه مرحوم داداشی بنیانگذار ووشو را خانه‌نشین کردند تا سکته کرد، افزود: حتی پس از مرگش تسلیت نگفتند و در حق خیلی از قهرمانان ووشو کشور بی‌مهری صورت گرفت و اکنون نیز که برای بنده کمیته انضباطی تشکیل دادند و تصمیم گرفتند دو سال از ووشو محروم بمانم، در حالی که سال‌هاست ما را محروم کردند و بیرون از این رشته هستم.

میرمیران تأکید کرد: دلم برای ووشو می‌سوزد و بنده از سلطانی‌فر وقت ملاقات گرفتم تا حرف‌های خود را به او بزنم و از طریق وزارتخانه پیگیر صدور حکمی هستم که علیه بنده صادر شده است.

وی درباره ادامه فعالیت سرمربیگری خود در ووشو گیلان تصریح کرد: با حکمی که کمیته فدراسیون ووشو علیه بنده صادر کرده، نمی‌توانم تا دو سال در ووشو فعالیت داشته باشم و سرمربی تیم ووشو گیلان باشم، در حالی که زندگی من با ووشو یکی شده و تا کی می‌توانم خانه‌نشین شوم.

پرافتخارترین ووشوکار سنگین وزن تاریخ ایران درباره وضعیت ووشوی این استان بیان کرد: ووشو گیلان انسجام ندارد و بسیار ضعیف شده و افت کرده و نیاز به چهار سال زمان دارد و باید پایه‌سازی شده و لیگ پویا شود، اما امکانات مالی اندک است.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه