پرواز بین ایران و آمریکا، تنها برای چند هزار نفر در کشور مهم است نه همه مردم

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: برقراری پرواز بین ایران- ایالات متحده آمریکا جز مسائل اصلی کشور نیست.

پرواز بین ایران و آمریکا، تنها برای چند هزار نفر در کشور مهم است نه همه مردم

به گزارش ۸دی نیوز، مهرداد لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در مجلس  در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری خانه ملت اظهار داشت: مسائل بسیار جدی تری از برقرار پرواز بین ایران و ایالات متحده در کشور وجود دارد. قطعا توجه بیشتر به این مسائل جدی سبب می‌شود تا بخش عمده‌ای از مشکلات کشور بر طرف شود.
وی ادامه داد: این قبیل اخبار باید در حد خودشان بها داد، نه بیشتر. بی تردید این مسئله، مسئله اصلی بخش عمده ای از جامعه نیست. بنابراین نباید زیاد به آن پرداخت.
لاهوتی با اشاره به این‌که در کشور ۷۶ میلیونی شاید چند هزار نفر وجود داشته باشند که این مسئله برای آنها مهم باشد، ابراز داشت: تعداد محدودی از افراد وجود دارند که به دلایل گوناگون از جمله تحصیل فرزندان یا زندگی اقوام نزدیک در آن کشور به این قبیل اخبار توجه دارند. این تعداد از افراد شاید در کشور ۷۶ میلیون نفری ایران، در بهترین حالت تنها چند هزار نفر باشند.
وی در خصوص این‌که برخی این مسئله را به تفاهم نامه امضا شده بین ایران و گروه ۵+۱ پیوند می‌زنند، گفت: این دو مسئله، یعنی برقراری خط پروازی مستقیم بین ایران و آمریکا و مسائل پیرامون تفاهم‌نامه هسته‌ای، کاملا از هم جدا است و نباید این دو را در راستای هم دید. مسئله ایجاد خط پروازی بین ایران و آمریکا کاملا مستقل از روند پرونده هسته‌ای است.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا زیر ساخت‌های لازم در این زمینه در کشور وجود دارد، یا خیر؟ گفت: در حال حاضر این امکان در کشور وجود ندارد که پرواز به‌صورت مستقیم انجام شود و باید در طول مسیر توقف‌های را پیش‌بینی کرد.
این عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد باید به‌جای پرداختن به این مسئله حاشیه ای مشکلات جدی‌تر باید مورد توجه قرار بگیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه