دبیر جبهه فرهنگی انقلاب گیلان در گفتگو با 8دی:

لا ابالی‌گری نظارتی در تأیید صلاحیت نامزدهای شورای شهر رشت رخ داده است / مسئولان استان در برابر تخلفات قانونی ساکت نمانند

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان گفت: در برخی شهرهای گیلان و بویژه شهرستان رشت یک نوع لا ابالگری نظارتی در بحث تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای شهر صورت گرفته است.

لا ابالی‌گری نظارتی در تأیید صلاحیت نامزدهای شورای شهر رشت رخ داده است / مسئولان استان در برابر تخلفات قانونی ساکت نمانند

حجت الاسلام و المسلمین سعید مهدوی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به تأیید صلاحیت های فله ای نامزدهای انتخابات شورای شهر رشت و برخی دیگر از شهرستان استان گیلان اظهار داشت: متأسفانه در برخی شهرهای گیلان و بویژه شهرستان رشت یک نوع لا ابالی‌گری نظارتی در بحث تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای شهر صورت گرفته است که جا دارد مسئولان استان از جمله نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه شهرستان ها و استاندار گیلان در این زمینه واکنش نشان دهند.

وی افزود: اگر هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان رشت در موضوع تأیید صلاحیت غیرقانونی و غیرشرعی افراد دارای سوابق اخلاقی و مالی که توسط مراجع رسمی چهارگانه اعلام شده است تجدید نظر نکند روحانیت انقلابی، هیأت‌های مذهبی و تشکل‌ها به افشاگری درباره‌ی مسائل پشت پرده درباره معاملات باندی و مالی اصحاب قدرت و ثروت در گیلان دست خواهند زد.

مهدوی ادامه داد: نیروهای انقلاب مردم را نسبت به چینش و تغییر هدفمند فرمانداران در آستانه انتخابات و طی ۲ ماه اخیر و واریز پولهای میلیاردی به بعضی از مراکز موثر جهت ساکت و همراه نمودن با این مهندسی انتخاباتی که از طرف بعضی از مسئولان ارشد استانداری رخ داده است آگاه خواهند کرد و نسبت به این ماجرا تا روز انتخابات و بعد از آن ساکت نخواهند نشست.

دبیر جبهه فرهنگی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان گفت: پیگیری های مردمی در این زمینه در چهارچوب قانون انجام خواهد شد و کسانی که سر سفره اباعبدالله درس ظلم ستیزی یاد گرفته اند و خانواده شهدایی که عزیزانشان را برای استقرار عدالت، پاکی ها و اخلاق و قانون فدا کرده اند نسبت به این مهندسی خطرناک انتخابات بدون واکنش نخواهند بود.

مهدوی ادامه داد: مدعیانی که خود را حنجره مردم می دانند و یکسره در دفاع از فتنه ۸۸ تریبون ها را اشغال کرده اند نسبت به این عمل آشکار خلاف قانون چرا سکوت مرموزانه در پیش گرفته اند و برای آمدنیوز خوراک خبری تولید می کنند.

این فعال سیاسی افزود: این مدعیان حنجره بنفش که وکیل الفته شده اند خود در این معامله سیاسی و باندی شریک جرم هستند.

مهدوی گفت: کسانی که در رابطه با زیر پا گذاشتن موازین اخلاقی و قانونی در سایت، پست ایستاگرام و پروفایل شبکه های اجتماعی شان ابایی ندارند و بصورت آشکار گناه می کنند چگونه مورد تأیید مجموعه های نظارتی قرار می گیرند.

وی تأکید کرد: تأیید افراد با مسائل مالی و اخلاقی از سر غفلت مجموعه هیأت نظارت نبوده است بلکه اهداف باندی و معاملات سیاسی و اقتصادی در پشت پرده این ماجرا می باشد.

مهدوی با بیان اینکه برخی از این افراد دارای تجارت مشترک بین المللی هستند افزود: بعید نیست که فرماندار انتقالی همسو با این باند اقتصادی، زمینه مهندسی دستیابی به قدرت و ثروت را برنامه ریزی کرده باشد.

وی ادامه داد: به نظر می رسد عده ای از سکوت نجیبانه امت حزب الله سو استفاده کرده و تصور می کنند اگر بخشی از مرکز قدرت و ثروت به معاملات پشت پرده مالی دست بزنند نیروهای انقلابی ساکت خواهند ماند.

دبیر جبهه فرهنگی نیروهای انقلاب اسلامی در پایان گفت: امت حزب الله و هیأت های مذهبی و تشکل های مردمی برای جلوگیری از صدمه خوردن کیان مردم ولایت مدار گیلان تا آخر ایستاده اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه