ضمن نامه ای به مسئولان استان و کشور مطرح شد؛

بازداشتی فتنه ۸۸ در گیلان رئیس دانشگاه می شود؟ / دانشگاه فرهنگیان محلی برای جولان عناصر معلوم الحال یا پرورش دانشجومعلمان

آیا دانشگاه فرهنگیان رشت، مرکزی برای پرورش دانشجومعلمان است یا محلی برای جولان عناصر معلوم الحال برای بهره برداری های سیاسی و سوء استفاده از فضای دانشگاه؟

بازداشتی فتنه ۸۸ در گیلان رئیس دانشگاه می شود؟ / دانشگاه فرهنگیان محلی برای جولان عناصر معلوم الحال یا پرورش دانشجومعلمان

به گزارش ۸دی، جمعی از فعالان دانشجویی (دانشجویان، اساتید و کارکنان) پردیس بنت الهدای صدر ضمن نامه ای خطاب به رئیس نهاد رهبری کشور که به نماینده ولی فقیه در گیلان، رئیس نهاد رهبری در استان، فرمانده سپاه گیلان و مدیر کل اطلاعات استان و استاندار گیلان رونوشت شده است به احتمال انتصاب یک فعال فمینیست که سابقه دستگیر شدن در فتنه ۸۸ را نیز در کارنامه خود دارد به عنوان رئیس جدید این پردیس واکنش نشان داده و خواستار تغییر تصمیم احنمالی در این زمینه شدند. متن کامل این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

با عرض سلام و خسته نباشید
خدمت ریاست  محترم نهاد رهبری کشور جناب آقای محمدیان
احتراما به استحضار می رساند که در پی تغییر و تحولات اخیر در دانشگاه فرهنگیان، پردیس بنت الهدی صدر رشت، ما فعالان دانشجویی این دانشگاه، اعتراض شدید خود را نسبت به معرفی قریب الوقوع فعال سیاسی (ژ.ح) به سمت ریاست جدید  این دانشگاه اعلام میداریم.
با علم به نقش اساسی دانشجو معلمان در پرورش نسل های آینده و عقاید انحرافی گزینه مورد نظر در حوزه زنان و همچنین  با توجه به بیانات صریح رهبری معظم انقلاب در خصوص عدم بکارگیری فعالان و محکومین فتنه ۸۸ در پست های مهم و کلیدی، باید پرسید؛ چگونه است که از دستگیر شدگان فتنه برای ریاست این  دانشگاه استفاده می شود؟
با توجه به فاصله ی کمتر از یک ماه به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روشن بودن جهت گیری سیاسی این فرد، این انتصاب شائبه‌ی سوء استفاده انتخاباتی را در ذهن متبادر میکند. آیا در منصب بودن کسی که سابقه فتنه گری و فعالیت ضدامنیتی دارد_در این روزهای حساس_ خاطرات تلخ فتنه ۸۸ را تکرار نخواهد کرد و بار دیگر آبروی نظام و امنیت و آرامش مردم را به خطر نخواهد انداخت؟
کسی که علاوه بر انحرافاتی  مشخص از اصول نظام، ساده ترین قوانین این دانشگاه حساس و مهم و آینده ساز را در رزومه فردی خود ندارد!
آیا دانشگاه فرهنگیان رشت، مرکزی  برای پرورش دانشجومعلمان است یا محلی برای جولان عناصر معلوم الحال برای بهره برداری های سیاسی و سوء استفاده از فضای دانشگاه؟
بدین وسیله ما فعالان دانشجویی از جنابعالی به عنوان ریاست محترم نهاد رهبری کشور و امین مقام عظما ولایت در دانشگاه، خواستاریم تا از حریم مقدس این دانشگاه که با حضور شهدای گمنام قداستی مضاعف یافته است حراست نموده و از آلوده شدن دانشگاه به هرگونه سیاسی کاری و انحرافات فکری جلوگیری کند و ندای  استمداد و یاری طلبی ما را لبیک گویند.

رونوشت به:
حضرت آیت… قربانی نماینده محترم ولی فقیه در گیلان
ریاست محترم نهاد رهبری در استان گیلان
فرمانده محترم سپاه استان گیلان
اداره کل اطلاعات استان گیلان
استاندار محترم استان گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه