ثبت نام مجدد یارانه تصویب شد

طبق مصوبه کمیسیون، سرپرستان خانوار باید اطلاعات خود را دوباره به دولت اعلام کنند و مجدداً برای دریافت یارانه ثبت نام کنند.

ثبت نام مجدد یارانه تصویب شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از جام نیوز، حاجی اظهار داشت: همچنین طبق این مصوبه، دولت می‌تواند یک رقم واحد را به عنوان یارانه نقدی در نظر نگیرد و به کسانی که درآمد بیشتری دارند، یارانه کمتر و به کسانی که درآمد کمتری دارند، یارانه بیشتر پرداخت کند.
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه می‌گوید، طبق مصوبه کمیسیون، سرپرستان خانوار باید اطلاعات خود را دوباره به دولت اعلام کنند و مجدداً برای دریافت یارانه ثبت نام کنند.

حسینعلی حاجی عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور با اشاره به مصوبه امروز این کمسیون اظهار داشت: پس از اتمام بررسی تبصره ۲۱ لایحه بودجه چند پیشنهاد به این تبصره الحاق شد که براساس یکی از مصوبات مقرر شد دولت یک رقم درآمدی را مشخص کند و بعد کسانی که زیر این رقم درآمد دارند، یارانه نقدی دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: کسانی که بالاتر از این رقم درآمد داشته باشد، طبیعتا مستحق دریافت یارانه نقدی نیستند. البته اگر کسی نسبت به محاسبه اموال و دارایی‌ها، حساب بانکی و درآمد خود معترض باشد، این اعتراض مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

 عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: همچنین مقرر شده کسانی که زیر آن رقم، درآمد دارند در یک موعد مقرر اطلاعات خود را به دولت اعلام کنند و در واقع مجددا برای دریافت یارانه نقدی مجددا ثبت نام کنند تا یارانه نقدی بگیرند.

حاجی افزود: همچنین طبق این مصوبه، دولت می‌تواند یک رقم واحد را به عنوان یارانه نقدی در نظر نگیرد و به کسانی که درآمد بیشتری دارند، یارانه کمتر و به کسانی که درآمد کمتری دارند، یارانه بیشتر پرداخت کند.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: همچنین به دلیل افزایش انضباط مالی، مصوب شد که دولت در بخش ردیف‌های هدفمندی یارانه‌ها تا ۱۰ درصد اختیار جابه‌جایی داشته باشد.

این عضو کمیسیون تلفیق گفت: در حال حاضر کمیسیون تلفیق در حال بررسی پیشنهاداتی برای افزایش بودجه دفاعی کشور و تقویت بنیه دفاعی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه