نماینده مردم آستانه در گفتگو با 8دی:

رأی شورای نگهبان فصل الخطاب است/ عدم تمکین به رأی شورا موجب مضرر شدن نامزدها و کشور می شود

نماینده مردم آستانه اشرفیه با تاکید بر تمکین نامزدها به رأی شورای نگهبان، گفت: عدم تمکین به این رأی موجب زیان به کشور خواهد شد.

رأی شورای نگهبان فصل الخطاب است/  عدم تمکین به رأی شورا موجب مضرر شدن نامزدها و کشور می شود

محمد حسین قربانی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با بیان اینکه قانون فصل الخطاب است، اظهار داشت: قانون فصل الخطاب است و این فصل الخطابی باید برای همگان یکسان باشد.

وی با تاکید بر تمکین نانزدهای تایید صلاحیت نشده به نظر شورای محترم نگهبان افزود: در بررسی صلاحیت های کاندیداهای ریاست جمهوری، صلاحیت برخی از آقایان به هر دلیلی احراز نشده که باید به رأی شورای نگهبان تمکین کنند.

نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه و کیاشهر گفت: همه باید تابع قانون باشیم و کسانی که صلاحیت آنها تایید نشده است نیز باید خود را مطیع قانون بدانند.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمکین به رأی شورای نگهبان به نفع کاندیدا نیز است، اظهار کرد: تمکین به رأی شورای نگهبان و عمل به قانون به نفع کاندیداهای رد صلاحیت شده در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز می باشد.

قربانی قبول رأی شورای نگهبان را موجب جلب اعتمادی مردم نسبت به کاندیدا برشمرد و تصریح کرد: تجربه ثابت کرده که هر کس خود را مطیع قانون دانسته توانسته در آینده موفق شود و در این راستا اعتماد مردم را نیز به خود جلب کنند.

وی با اشاره به برخی از اتفاقات ناگوار در سال های گذشته و ضررهایی که ناشی از عدم تمکین برخی از کاندیدا در کشور به وجود آمد، بیان داشت: کسانی هم هستند که به قانون بی توجه و بی اعتنا بودند اما اکنون به ضرر خودشان تمام شده است گرچه به جامعه نیز ضرر هایی وارد می شود.

این نماینده مجلس دهم با ابراز خوشحال از احراز صلاحیت شش نفر از نامزدهای ریاست جمهوری افزود: خوشحال هستم از اینکه افرادی که توانایی ورود به این عرصه را داشتند از سوی شورای نگهبان مورد تایید قرار گرفتند و با مواجهه شدن با این شورا اظهار و نظری نکردند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: اظهار نظر نکردن های برخی از نامزدهای تایید نشده به گونهای پذیرش رأی شورای نگهبان است که این هم جای تشکر و قدر دانی دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه