عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان مطرح کرد؛

تاکید نیروهای انقلابی بر تغییر مدیریت اجرایی کشور/ دولت یازدهم ناکارآمدی های فراوان دارد

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان گفت: نیروهای انقلابی بر تغییر مدیریت اجرایی کشور به دلیل ناکارآمدی دولت در امور مختلف تأکید دارند.

تاکید نیروهای انقلابی بر تغییر مدیریت اجرایی کشور/ دولت یازدهم ناکارآمدی های فراوان دارد

بهروز جلایی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با بیان اینکه هر دوره از انتخابات ریاست جمهوری مختصات خاص خودش را دارد، اظهار داشت: همواره در طول انقلاب اسلامی شاهد مواجهه یک عده با آرایش طرفداران تفکر امام، رهبری و اصل انقلاب بوده ایم.

وی افزود: نمی توان گفت که این تفکر با کسانی که کمی متفاوت تر با این رویکرد در عرصه انتخابات حضور دارند و کسانیکه در محدوده دایره این تفکر نیستند از خط انقلاب و ارزشها خارجند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه های گیلان با اشاره به این نکته که در جهت گیری ها و تعاملها خصوصا در عرصه بین الملل همیشه دارای چالش هایی بوده ایم، گفت: این دوره از انتخابات اگر چه هنوز وارد مرحله حساس و چالش برانگیز نشده اما آنچنانکه که ما متوجه شده ایم احزاب و گروه ها و اشخاصی که خود را آماده فعالیت های انتخاباتی کرده اند نقطه اساسی و شاه بیت گفتگو هایشان پیرامون دولتی است که بتواند کشور را از گردونه رکود، بیکاری و تنگناهای اقتصادی نجات دهد.

عضو گروه سیاسی هیئت علمی دانشگاه گیلان با متفاوت خواندن روش مدیریت افراد در اداره کشور، اظهار کرد: اگر چه رقبای این عرصه همه به دنبال تحقق موضوع فوق هستند اما روش ها و آدم هایی که قرار است بیایند این عرصه را مدیریت کنند متفاوت هستند.

جلایی با اشاره به رویکرد تغییر نیروهای انقلاب در مدیرت کشور، متذکر شد: شاید تکیه اصلی نیروهای انقلاب اسلامی بر این چرخیده که ما برای رسیدن به این تعبیرات نیازمند تغییر در مدیریت اجرایی کشور هستیم.

وی افزود: به نوعی گرایش نیروهای اسلامی در مواجهه با وضعیت فعلی و دولت فعلی هستند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه های گیلان با اشاره به تلاش های ارکان دولت برای استقرار مجدد دولت یازدهم، خاطرنشان کرد: از طرفی دیگر مسئولین اجرایی کشور نیز به شدت در این ایام با گزارشات و بیلان کاری ها در صدد این هستند که دولت یازدهم را دولت موفق در عرصه اقتصادی و معیشتی و سیاست های داخلی و خارجی جلوه دهند.

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان با اشاره به ناکارآمدی های دولت در حوزه های مختلف اظهار کرد: آنچه که از ماحصل این نگاه ها و رویکردها بر می آید این است که دولت یازدهم ناکارامدی هایی را در زمینه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارد که داوطلبان ریاست جمهوری مرحله دوازدهم می توانند از آن برای عقب زدن دولت یازدهم و بالا کشیدن آرای خود استفاده کنند.

جلای ادامه داد: به نوعی این ناکارآمدی و عدم تحقق وعده های دولت یازدهم را در محافل رسمی و در جمع نخبگان و مردم کوچه و بازار و جوانان می شنویم.

وی با اشاره به تبیین مواضع کاندیدای ریاست جمهوری در آینده نزدیک، گفت: به نظر می رسد هر چه این روند طی میشود و یا به روزهای انتخابات ۲۹ اردیبهشت نزدیک می شویم چهره شفاف تری را در برنامه ها و اقداماتی که قرار است کاندیدای ریاست جمهوری برای آینده داشته باشد، مشخص می شود.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه های گیلان در پایان اظهار داشت: به نظر می رسد می توانیم به پیروزی نیروهای انقلاب و ارزشهای اسلام و حامیان خط امام و رهبری امیدوار باشیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه