هدیه دولت تدبیر در ماه های آخر!

فعال فتنه ۸۸ و حامی فمینیسم گزینه ریاست پردیس بنت الهدی صدر رشت

چند روزی است که زمزمه انتصاب استادی با رزومه خاص به عنوان رئیس دانشگاه تربیت معلم(پردیس بنت الهدی صدر) قوت گرفته است!

فعال فتنه ۸۸ و حامی فمینیسم گزینه ریاست پردیس بنت الهدی صدر رشت

به گزارش ۸دی به نقل از پیک دانشجو، چند روزی است که زمزمه انتصاب خانم استادی خاص با رزومه خاص تر به عنوان رئیس دانشگاه تربیت معلم (پردیس بنت الهدی صدر) قوت گرفته است.

حتی شنیده شده که همین هفته معارفه ایشان برگزار خواهد شد.

اینکه این خانم استاد درباره حقوق زن در اسلام چه افاضاتی داشته اند و چه عقایدی در این باره دارند و اکنون قرار است در دانشگاه کاملا دخترانه ریاست کنند و واسطه تعالی نسل آینده زنان معلم کشورم باشند، تلخ است!

اینکه ایشان، سخنگوی همایشی با سخنرانی دکتر سریع القلم کراواتی منور الفکر کشته مرده ی غرب بوده است، مهم است و غم انگیز!

اینکه ایشان تمام قد و خانوادگی در تجمعات حمایت از فتنه گران گیلان در سال ۸۸حضور داشته اند و حالا قرار است در نفس های آخر چهار ساله دولت مدبر نا امیدی مسئولیت فرهنگی ترین دانشگاه گیلان را عهده دار شود غمبار است!

اینکه ایشان روز اول تجمع فتنه گران دانشگاه گیلان، با دانشجویان مذهبی دانشگاه مشاجره لفظی داشته و اغتشاش را راهی برای احیای حق ساختگی بی بی سی فارسی می دانستند تلخ است!

اما تلخ ترین این مصائب، آنجایی است که امام راحلمان فرمودند دانشگاه مبدا تحولات است و ولی فقیه زمانمان فرمودند فتنه خط قرمز است و با همه این تفاسیر باید گریست بر حال دانشگاه مظلومی که بانویی اینچنین گزینه شده است برای تکیه بر مسند ریاست آن!

دانشگاهی که همچون کودکی بی سرپرست و مظلوم در دولت تدبیر، دست به دست می شود و از دایه ای به دایه ای دیگر سپرده می شود، بدون در نظر گرفتن جایگاه حقیقی آن!

از خدای سریع الحساب می خواهیم تا به لطف خویش مانع این انتصاب شود!

نوشته شده توسط طاها فاطمی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
علی
ای بابا چشاتون و یکم باز کنید راحت میتونید ببینید کل کشور کسایی دارن یکه تازی و ریاست میکنن که این خانم استاد انگشت کوچیکشون هم نمیشه فقط خود شخص خاتمی و موسوی و کروبی نیستن تو کارزار وگرنه همه دوستای 88 تیشون مدییییییرن
شهروند
از کسی که هم اسمش طاها و هم فامیلش فاطمی است انتظار روحی پاک و کلامی مهربان می رود. وااسفا که اسم کور می شود عینعلی و کچل زلفعلی
سيد علي
حيف حتي نام مسلمون (و نه مشي مسلموني) كه به افرادي داده شه كه بدون شناخت انگ و تهمت و افرا ميزنن به كسي ،و وا مصيبت كه اون فرد شايد به اندازه عمر نويسنده در حال تعليم و تربيت همين جووناي اين خاك مشغول بوده،ايشان نه پرونده اي دارند نه محكوميتي و من در عجبم كه يك رسانه چطور ميتونه متني كه عين افترا و هتاكي هست رو بر خلاف قوانينش منتشر كنه، دوست عزيز اين مرز و بوم نياز به همدلي و همياري تمام دود چراغ خورده ها و متخصصين داره، نزاريد حزب و جناح بازي ايمانتون و اسلام رو خدشه دار كنه
ناشناس
طاهای عزیز مظلومیت جایگاه دانشگاه در نظام مردم سالاری دینی در ابعاد نفوذ و نفوذی کار گسترده ایست که مطالبه گران قدرت و ثروت از خیلی وقت پیش برای آن برنامه ریزی کرده اند و دغدغه ی سیاست گذاران آموزش عالی و دانشگاه فرهنگیان رسیدن ورساندن اهداف متعالی خواص بهرمند از زنجیره ی سرمایه های انسانی نیازمند آینده که بعضاً بیکار و بدون شغل آنها را دست خالی رها می کنند این چند صبا جهت بهره برداری و بهره رساندن ،نیازمند عدم حضور شایستگان در کسوت ریاست دانشگاهی است . این برنامه ی نفوذ تا دولت شایسته ادامه خواهد داشت!
در حاشیه