نماینده انزلی در گفتگو با 8دی مطرح کرد؛

ما در مناظرات موضوع محرمانه ای نداریم/ پخش مناظرات زنده مطالبه ملت است

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی پخش مناظرات زنده را از مطالبه عمومی ملت دانست و گفت: ما در مناظرات موضوع محرمانه ای نداریم.

ما در مناظرات موضوع محرمانه ای نداریم/ پخش مناظرات زنده مطالبه ملت است

حسن خسته بند در گفتگو با خبرنگار ۸دی، از عدم پخش برنامه مناظره صدا و سیما انتقاد کرد و اظهار داشت: جذابیت تمامی برنامه های تلویزیونی بر زنده بودن آنهاست.

وی افزود: عامه مردم بیشتر برنامه هایی را که زنده پخش می شود می پسندند و بازی فوتبال نمونه ای از این مهم است.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: اگر از مردم سوال کنید با پخش فوتبال زنده موافقید یا ضبط شده یقینا پخش زنده را انتخاب می کنند چون برایشان جذاب تر است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از مقاومت برخی ها مبنی بر عدم پخش زنده مناظرات اظهار کرد: چه لزومی دارد که برنامه مناظرات انتخاباتی که سالها مستقیم پخش شده، این بار ضبط شده پخش شود.

خسته بند با تاکید بر اینکه در مناظرات موضوع محرمانه ای وجود ندارد، متذکر شد: مگر قرار است به موضوعات محرمانه نامزدها پرداخته بشود که برخی ها مانع پخش زنده برنامه مناظره هستند.

وی پخش زنده مناظرات را مطالبه عمومی اعلام کرد و بیان داشت: کسی که خود را در شان ریاست جمهوری دیده و دارد حتما حرفی برای گفتن دارد و این مطالبه مردم است که برنامه مناظره به صورت مستقیم پخش شود.

این نماینده مجلس با اشاره به شفافیت ها در پخش مناظرات زنده افزود: مگر پخش برنامه زنده با پخش با تاخیر چه فرقی می کند؟ مگر میخواهند بخشی از صحبت های یکدیگر را سانسور کنند؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مردم را محرم نظام و انقلاب برشمرد و تاکید کرد: مردم محرم نظام هستند و باید بدانند در گذشته چه اتفاقاتی افتاده، در حال چه خبر است و در آینده قرار است چه اتفاق و رویدادی برایشان رقم بخورد.

خسته بند با اشاره به پر بیننده بودن برنامه زنده مناظرات گفت: پخش مناظرات زنده بسیار مطلوب تر است و برای مردم جذابیت بیشتری دارد و معتقدم بینندگان بیشتری در پخش مناظرات زنده مخاطب صدا و سیما خواهند بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه