نماینده مردم آستانه اشرفیه در گفتگو با 8دی:

ترس بی اخلاقی نامزدها در پخش مناظره زنده وجود دارد/ اتهامات نامزدها به یکدیگر در جامعه التهاب ایجاد می کند

نماینده آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر در مجلس گفت: ممکن است پخش زنده مناظرات انتخاباتی موجب بی اخلاقی و ملتهب شدن جامعه شود.

ترس بی اخلاقی نامزدها در پخش مناظره زنده وجود دارد/ اتهامات نامزدها به یکدیگر در جامعه التهاب ایجاد می کند

محمدحسین قربانی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، در واکنش حذف پخش زنده مناظرات نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری دوازدهم اظهار داشت: در رابطه با کلیات مناظره دو موضوع مورد بحث می باشد.

وی افزود: اگر می بینید در دوره قبل مناظرات انتخاباتی به صورت زنده پخش شد یکی از دلایلش این بود که دوره ۸ساله ریاست جمهوری تمام شده بود اما در دوره کنونی یکی از نامزدها شخص رئیس جمهور است.

نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در خانه ملت با بیان اینکه این دوره انتخابات با دوره های قبل کمی تفاوت دارد، گفت: بیم این می رود که در زمان مناظره ها اخلاق رعایت نشود.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر بیان ارائه طرح و برنامه نامزدها در مناظرات اظهار کرد: ممکن است به جای ارائه طرح و برنامه ها نامزدها بخواهند کاستی ها و عوامل غیر مرتبط با ریاست جمهوری را در مناظرات زنده تلوزیونی مطرح کنند.

قربانی با اشاره به این نکته که بی اخلاقی و کج رفتاری در مناظرات انتخاباتی زنده تلوزیونی تجربه در گذشته دارد، متذکر شد: معتقد هستم چون رئیس جمهور خودش از کاندیدا ها است نامزدها بیایند فقط طرح ها و برنامه های خود را برای مردم تشریح و تبیین کنند.

وی با بیان اینکه باید تابع نظر شورای نظارت بر تبلیغات انتخابات باشیم، تصریح کرد: افرادی که در شورای نظارت بر تبلیغات ریاست جمهوری صدا و سیما حضور دارند افرادی روشنی هستند و یقینا تصمیمی را اتخاذ می کنند که به نفع مردم و نظام باشد.

نماینده مردم آستانه در مجلس با اشاره به انتخاب صحیح مردم در پی ارائه طرح ها توسط کاندیدا گفت: به نظرم نامزدهای انتخاباتی باید تنها برنامه ها و طرح های خود را بیان کنند چون با این رویکرد مشارکت مردم و انتخاب انها راحت تر و درست تر خواهد بود.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با بیان وارد شدن اتهامات به کاندیدا در مناظرات زنده تلوزیونی بیان کرد: اگر مناظرات زنده پخش شود ممکمن است اتهاماتی نامزدها به یکدیگر وارد کنند که در این بین جامعه دچار التهاب می شود چون در گذشته ما شاهد التهاباتی در همین رابطه بوده ایم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه