در نماز جمعه رشت مطرح شد؛

گزارش عجیب رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نماز جمعه رشت / مجیز گویی برای دولت تدبیر و امید به چه قیمت؟

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیمارستان رسالت را که ۱۱ سال پیش افتتاح شد را ثمره دولت تدبیر و امید دانست.

گزارش عجیب رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نماز جمعه رشت / مجیز گویی برای دولت تدبیر و امید به چه قیمت؟

به گزارش ۸دی، شاهرخ یوسف زاده چابک روز جمعه در سخنان پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در اظهاراتی عجیب بیمارستان رسالت ماسال را از جمله بیمارستانهایی معرفی کرد که در دولت تدبیر و امید به بهره برداری رسیده است.

این در حالی است که بیمارستان ۳۲ تختخوابی در سال در سال ۱۳۸۵ و در دولت نهم به بهره برداری رسیده بود.

ایرنا ضمن انتشار خبر سخنرانی یوسف زاده چابک نوشت:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سخنان پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه رشت گفت: طرح تحول نظام سلامت در دولت یازدهم برای کاهش آلام مردم اجرا شد تا افرادی که به بیمارستان می روند ، دغدغه ای غیر از بیماری نداشته باشند.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی از این آزمون سربلند بیرون آمده، تصریح کرد: قبل از اجرای این طرح، ۳۰ تا ۴۰ درصد هزینه های درمانی، برعهده مردم بود.
**

افزوده شدن ۱۷۰۰ تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال
وی با بیان اینکه در کنار طرح تحول سلامت، نوسازی و تجهیز بیمارستان های استان در دستورکار قرار دارد، در اظهاراتی عجیب و بدون اشاره به تلاش های دولت های گذشته گفت: بیمارستان های املش، سیاهکل، ماسال، رضوانشهر و آستارا در دولت تدبیر و امید به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: همچنین تا پایان امسال بیمارستان های لنگرود، تالش و لاهیجان به بهره برداری می رسید و ۵۰۰ طرح بیمارستانی جدید نیز اضافه می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان با بیان اینکه پیشتر دو هزار و ۳۰۰ تخت بیمارستانی داشتیم، خاطر نشان کرد: تا پایان امسال یک هزار و ۷۰۰ تخت بیمارستانی نیز به استان اضافه می شود.
وی با اشاره به اینکه بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت تا پایان سال ۹۷ به بهره برداری می رسد، گفت: در نظر داریم علاوه بر این بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی، مجموعه ای یک هزار تختخوابی هم در سایت لاکان در رشت داشته باشیم .

در حال حاضر، ۲۵ بیمارستان دولتی در استان گیلان فعال است.

به گزارش ۸دی، بیمارستان رسالت ماسال در سال ۸۵ و در دولت نهم به بهره برداری رسیده بود همچنین خدمات بیمارستان رسالت ماسال در طی سالهای گذشته و در دوران تدبیر و امید به اندازه ای کاهش پیدا کرد که زنان باردار پس از مراجعه به این بیمارستان به دلیل عدم حضور پزشکان متخصص به شهرستان های همجوار انتقال داده می شند.

همچنین بیمارستان های رضوانشهر و آستارا نیز با پیشرفت بیش از ۷۰ درصدی در پایان دولت دهم تحویل دولت تدبیر و امید شد و عملیات احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی نیکوکار املش نیز  در سال ۸۶ آغاز و در بهمن ۹۳ به اتمام رسید.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه