رئیس پلیس آگاهی گیلان تشریح کرد؛

جزئیات دستگیری قاتل چند زن میانسال در رشت

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری قاتلی ۴۰ ساله که پس از سرقت زیور آلات؛ زنان را به قتل می رساند؛ در رشت خبر داد.

جزئیات دستگیری قاتل چند زن میانسال در رشت

به گزارش ۸دی، سرهنگ” فرهاد فلاح کریمی ” عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: کارآگاهان آگاهی در پی اعلام مفقودی چند زن میانسال در شهرستان رشت و شهرستان های همجوار رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با اقدامات فنی و پلیسی راز چند جنایت را برملا کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه مردی ۴۰ ساله که در این جنایات دست داشت پس از چندین ماه کار فنی نامحسوس پلیسی شناسایی شد؛ افزود: قاتل در شهرستان رشت شناسایی و پس از چندین بار تغییر مکان دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل تاکنون به ۷ فقره قتل زنان میانسال در شهرستان رشت و شهرستان های همجوار به انگیزه سرقت زیور آلات اعتراف کرده؛ بیان داشت: قاتل در قالب مسافرکش سوژه های خود را که تعدادی از این زنان از وضعیت نابسامان اجتماعی برخوردار بودند؛ انتخاب و به عنوان مسافر سوار کرده و  پس از قتل؛ زیور آلات آنان را سرقت می کرد.

وی با اعلام اینکه قاتل و همسر دوم صیغه ای وی سابقه دار بوده و دارای یک فرزند می باشند؛ اظهار داشت: اولین قتل قاتل مربوط به سال ۱۳۸۷ بوده و مقداری از اموال مسروقه نیز از متهم کشف شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان با تاکید بر استفاده مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی در مسافرت های بین شهری از مردم خواست؛ مورد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه