امام جمعه موقت ماسال:

همه داوطلبان انتخابات به نظرات شورای نگهبان احترام بگذارند

امام جمعه موقت ماسال گفت: شورای نگهبان بر اساس وظیفه و مستندات تعدادی از نامزدها را رد کرد و در این فضا همه باید تابع قانون باشیم.

همه داوطلبان انتخابات به نظرات شورای نگهبان احترام بگذارند

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز، حجت الاسلام  و المسلمین بهرام آزموده در خطبه های نماز جمعه این هفته ماسال با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هدف از تشکیل این نهاد انقلابی حراست از دستاوردهای گوناگون انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به ماموریت های محوله به سپاه پاسداران از سوی امام خمینی (ره) اظهار داشت: در کنار وظایف نظامی و امنیتی تعریف شده برای سپاه، ماموریت های فرهنگی هم برای این نیرو تعریف شده است.

امام جمعه موقت ماسال جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در منظومه انقلاب اسلامی بسیار مهم دانست و تاکید کرد: امام خمینی (ره) در سخنانشان جایگاه سپاه را در تاریخ انقلاب و نظام کم نظیر و بلکه بی نظیر دانسته اند.

حجت الاسلام آزموده ضمن تبریک مبعث پیامبر اکرم (ص) عنوان کرد: هیات امنای مساجد در این روزهای مهم درب مساجد را  باز کنند و با دعوت از علما و ذاکران اهل بیت این سنگرها را پر کنند.

خطیب نماز جمعه ماسال شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی را مهم ارزیابی کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمنان قسم خورده کشور را نا امید خواهد کرد.

وی افزود: از همه عزیزانی که آمدند و با ثبت نام در انتخابات باعث پرشور شدن این فضا شده اند تقدیر میکنیم. به هر حال شورای نگهبان هم بر اساس وظیفه ذاتی و مستندات خود تعدادی از نامزدها را رد کرده است. در این فضا همه باید تابع قانون باشیم.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه