الیاس حضرتی در شفت مدعی شد:

خلاء سرمایه گذاری علی رغم اقدامات خوب دولت/ مجلس و سیستم قضایی فقط حرف می زنند

نماینده مجلس با اشاره به اقدامات خوب دولت گفت: متاسفانه هنوز نتوانسته ایم میزان سرمایه گذاری در کشور را به حد مطلوب برسانیم.

خلاء سرمایه گذاری علی رغم اقدامات خوب دولت/ مجلس و سیستم قضایی فقط حرف می زنند

به گزارش ۸دی، به نقل از مهر، الیاس حضرتی پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاح اولین مرکز خدمات فنی و بازرسی خودروهای دوگانه سوز گیلان که در ملاسرای شهرستان شفت افتتاح شد، اظهار کرد: افرادی که در مسیر تولید و اشتغال جامعه گام برمی دارند قابل ستایش بوده و باید حمایت شوند.

وی با اشاره به اقدامات فراوان و خوب دولت در بخش های مختلف، افزود: متاسفانه هنوز نتوانسته ایم میزان حجم سرمایه گذاری در کشور را به حد مطلوب برسانیم.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت برای ارتقای این حوزه گام های مثبتی برداشته است، گفت: به رغم وجود اقدامات هنوز در زمینه سرمایه گذاری خلاء احساس می شود.

وی ایجاد فرصت های شغلی در جامعه را منوط به سرمایه گذاری در حوزه های مختلف عنوان وخاطرنشان کرد: ورود به بخش تولید در کشور ایران عاقلانه نبوده بلکه عاشقانه است،

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افرادی که در این حوزه ورود می کنند با عشق به تولید و ایجاد اشتغال در این مسیر گام برمی دارند.

حضرتی در ادامه با اشاره به وجود موانع بسیار در مسیر سرمایه گذاری، تأکید کرد: متاسفانه سیستم های اداری و فرهنگ حاکم بر جامعه به گونه ای است که اگر فردی بخواهد در حوزه ای سرمایه گذاری کند به جای تسهیل در کار،  سنگ اندازی شده و مانع انجام فعالیت مورد نظر می شوند.

وی اظهار کرد: به دلیل وجود همین موانع و طولانی شدن مسیر کسب مجوزها سرمایه گذار از سرمایه گذاری در ایران خسته و عطای آن را به لقایش می بخشد.

به گفته این مسئول سیستم قضایی و مجلس شورای اسلامی و سایر نهادهای مسئول نیز در این زمینه فقط صحبت می کنند ولی در عمل چیزی دیده نمی شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه