باحضور رئیس فدراسیون ووشو؛

سالن ووشو شهید مدافع حرم “حامد کوچک‌زاده” در رشت افتتاح شد

سالن ووشو شهید مدافع حرم گیلانی “حامد کوچک زاده” ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون ووشو در رشت افتتاح شد.

سالن ووشو شهید مدافع حرم “حامد کوچک‌زاده” در رشت افتتاح شد

به گزارش ۸دی، به نقل از تسنیم، مهدی علی‌نژاد ظهر امروز در مراسم افتتاح سالن اختصاصی ووشو در رشت با تبریک به مناسبت بعثت رسول اکرم (ص) اظهار داشت: خوشحالم در خدمت جامعه ووشو گیلان و علاقه مندان به ورزش هستم.

رئیس فدراسیون ووشو با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند “من مبعوث شدم تا مکارم اخلاقی را توسعه دهم” بیان داشت: باید این جمله پیامبر (ص) را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و اخلاق باید شرط اول زندگی ورزشکاران ما باشد.

وی با بیان اینکه جای چنین سالنی در گیلان خالی بود اذعان داشت: گیلان جزء معدود استان‌هایی بود که باوجود تمامی پتانسیل‌ها و قهرمانان، از یک سالن اختصاصی ووشو بی‌بهره بود و راه اندازی این سالن می‌تواند به توسعه ورزش ووشو در این استان کمک کند.

علی‌نژاد امکانات سخت‌افزاری برای پیشرفت و توسعه ورزش را مهم دانست و تاکید کرد: علاوه بر بحث سخت افزاری، تربیت نیروی انسانی به‌وسیله مربیان نیز مهم است و اگر تربیت نیروی انسانی صورت نگیرد سالن‌ها و امکانات موثر واقع نمی‌شود.

رئیس فدراسیون ووشو با بیان اینکه ورزش ووشو در استان گیلان دارای قدمت و سابقه زیادی است عنوان داشت: باید ارزیابی شود که چرا استان‌هایی که در ورزش ووشو تازه کار هستند از نظر فنی از استان گیلان جلوتر افتاده‌اند.

علی‌نژاد خاطرنشان کرد: امیدواریم حرکت رو به رشدی که در ورزش ووشو در استان گیلان آغاز شده است ادامه دار باشد و ثمره آن را در ورزش بانوان و آقایان مشاهده کنیم و استان گیلان در ورزش کشور بدرخشد.

وی با بیان اینکه نام این سالن ورزشی به نام شهید مدافع حرم”شهید کوچک زاده” مزین شده است بیان کرد: همه کسانی که در این سالن تمرین می‌کنند با دیدن نام این شهید به یاد آورند که خون‌های زیادی ریخته شده تا ما با آرامش به زندگی و ورزش خود برسیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه