بی اخلاقی انتخاباتی قبل از شروع تبلیغات

تعداد سفرهای روحانی در فروردین ۹۶ هشت برابر شد!/ مردم چگونه تبلیغاتی نبودن سفرها را باور کنند؟!

با ورود حسن روحانی به شیراز، تعداد سفرهای او به استان های کشور در فروردین ماه سال ۹۶ و در آستانه انتخابات، به رقم بی سابقه ۸ سفر رسید.

تعداد سفرهای روحانی در فروردین ۹۶ هشت برابر شد!/ مردم چگونه تبلیغاتی نبودن سفرها را باور کنند؟!

به گزارش ۸دی، با ورود حسن روحانی به شیراز، تعداد سفرهای او به استان های کشور در فروردین ماه سال ۹۶ و در آستانه انتخابات، به رقم بی سابقه ۸ سفر رسید.

به گزارش صراط، ثبت این آمار در حالی است که روحانی در مدت مشابه در سال گذشته یعنی در فروردین ۹۵، فقط به دو استان سفر کرده بود که یکی از آنها هم به کیش بود نه مرکز استان هرمزگان! این یعنی سفرهای استانی روحانی بدون در نظر گرفتن سفر سال گذشته به کیش، در فروردین ۹۶ نسبت به فروردین ۹۵، هشت برابر شده است!

تعداد سفرهای روحانی در فروردین 96 هشت برابر شد!/ مردم چگونه تبلیغاتی نبودن سفرها را باور کنند؟!

روحانی از ابتدای فروردین به جز یک سفر خارجی به روسیه، تا کنون به خراسان جنوبی، کردستان، گیلان، سمنان، مازندران، بوشهر، آذربایجان شرقی و فارس سفر کرده است. بعید نیست همین روند و سرعت سفرها تا انتخابات یا دست کم تبلیغات انتخاباتی ادامه پیدا کند؛ تا کنون برنامه سفر به قزوین و کرمان نیز برای روزهای آینده به صورت قطعی اعلام شده است.

با این حال، دولت روحانی اعتقاد دارد نه تنها این سفرها انتخاباتی نیست بلکه رویه عادی دولت تلقی می شود. اکنون سوالی که مطرح است اینکه اگر این رویه دولت برای افتتاح پروژه ها، عادی است چرا در سال های گذشته این اتفاق رخ نداده بود. چرا سرعت سفرهای روحانی در آستانه انتخابات، به شکل حیرت آوری افزایش یافته است.

اینکه صداوسیما باید این سفرها و البته سخنرانی های روحانی را که در آن به انتخابات نیز نقبی می زند را پوشش دهد یا خیر، موضوع صحبت نیست. موضوع آن است که حتی با فرض مقدم بودن نقش روحانی به عنوان “رییس جمهور” بر نقش او به عنوان “کاندیدا” و توجیه پوشش این سفرهای تبلیغاتی، آیا این موضوع سوءاستفاده از فرصت و نوعی بی اخلاقی انتخاباتی نیست؟ چرا مردم باید باور کنند که ۸ سفر استانی در یک ماه برای روحانی ضروری بوده در حالی که در مدت ۴ سال گذشته، کل دولت ۳۳ سفر استانی – با همراهی وزرا نه سفرهای کوتاه به منظور شرکت در یک برنامه خاص – انجام داده است نه بیشتر؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
واقعا لازم بود. افتتتتتتتتتتتتاح را گذاشتیم نزدیک انتخابات. علی برکت الله
در حاشیه