فرمانده انتظامی لنگرود:

جسد پیدا شده در محوطه بیمارستان لنگرود به قتل رسیده است

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از پیدا شدن جسد یک مرد در محوطه بیمارستان امینی این شهر خبر داد و گفت: این فرد به قتل رسیده است.

جسد پیدا شده در محوطه بیمارستان لنگرود به قتل رسیده است

به گزارش ۸دی، سرهنگ حسین نیکفرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در لنگرود اظهار داشت: ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح امروز سی‌ام فروردین در پی پیدا شدن یک مرد داخل یک پراید در محوطه بیمارستان امینی لنگرود، این مورد به فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش شد.

فرمانده انتظامی لنگرود با بیان اینکه پس از حضور ماموران انتظامی در محل مذکور هویت فرد متوفی مشخص شد، افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که وی فوت کرده اما در بررسی‌ها قتل این مرد ۳۸ ساله تایید شد.‌

نیکفرد علت مرگ مقتول را ضربه به سر به وسیله یک شی بسیار سنگین اعلام کرد و افزود: مقتول سابقه خرید و فروش مواد مخدر را نیز داشته و احتمال دارد هنگام معامله مواد مخدر با قاتل یا قاتلان درگیر شده باشد.

وی با اشاره  به اینکه نگهبان در ورودی بیمارستان به خودروی پارک شده در محوطه پارکینگ مشکوک شده است اظهار داشت: نگهبان پس از بازرسی خودرو و مشاهده جسد در صندلی عقب آن، سریعاً با پلیس تماس گرفته است.

فرمانده انتظامی لنگرود ساعت وقوع و زمان دقیق مرگ را نامشخص اعلام کرد و افزود: احتمالا قبل از انتقال این شخص به محل مذکور وی دارای علائم حیاتی بوده اما تحقیقات تکمیلی برای اعلام نظر نهایی در حال انجام است.

وی گفت: از شواهد امر پیداست که قاتل یا قاتلان با مشاهده علائم حیاتی، شخص را به بیمارستان رسانده و متواری شده‌اند و از آنجا که نگهبان پس از سپری شدن یک ساعت به خودروی پارک شده مشکوک شده شخص مضروب بر اثر خونریزی ناشی از ضربه به سر و گردن فوت شده است.

نیکفرد با تاکید بر اینکه تحقیقات و واکاوی در خصوص شناسایی عامل یا عاملان جنایت و همچنین نحوه وقوع قتل ادامه دارد اظهار داشت: جسد مقتول جهت تحقیقات بیشتر  به پزشکی قانونی شهرستان لنگرود منتقل شده است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه